نماینده حوزه جنوب ایلام در مجلس مطرح کرد؛

پیگیری طرح نیروگاه تلمبه ذخیره‌ای در شهرستان بدره

علیزاده از پیگیری طرح نیروگاه تلمبه ذخیره‌ای در شهرستان بدره خبر داد و گفت: این طرح در کنار سد سیمره اجرایی می‌شود.

پیگیری طرح نیروگاه تلمبه ذخیره‌ای در شهرستان بدرهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ بهزاد علیزاده نماینده حوزه جنوب ایلام در مجلس در نشست بررسی مسائل و مشکلات شهرستان بدره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان بدره در حوزه‌های کشاورزی و گردشگری اشاره کرد و گفت: دو ظرفیت کشاورزی و گردشگری می‌تواند کمک قابل توجهی به شهرستان انجام دهند.

او ادامه داد: در حوزه کشاورزی باید تلاش شود از دشت، ولی عصر تا زرانگوش شهرستان بدره، یک وجب زمین بدون آب وجود نداشته باشد.

نماینده مردم دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره در مجلس شورای اسلامی در ادامه به اقدامات صورت گرفته برای راه اندازی طرح تلمبه ذخیره‌ای در کنار سد سیمره واقع در شهرستان اشاره کرد و افزود: یکی از مطالبات مردم شهرستان اجرای طرح نیروگاه تلمبه ذخیره‌ای است که می‌تواند در رونق اشتغال و تولید انرژی نقش بسزایی داشته باشد.

علیزاده عنوان کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته با وزیر نیرو امیدوار هستیم این پروژه با انتخاب سرمایه گذار وارد فاز اجرایی شود.

اواضافه کرد: با توجه به تأثیر حوزه کشاورزی در زندگی مردم، تسریع در اجرای پروژه‌های آبیاری و تکمیل ایستگاه‌های پمپاژ زید، زرانگوش و تلخاب و شهرک، ولی عصر و دشت هندمینی ضروری است.

انتهای پیام/ د

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.