جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان، از کشته شدن ۳ نفر از اعضای یک خانواده در برخورد یک دستگاه اتوبوس با نیسان خبر داد.

۲ کشته و یک مصدوم در تصادف یک دستگاه اتوبوس با نیسانسرهنگ عظیمی جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان،در گفتگو گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، در تشریح جزئیات این خبر گفت:ساعت۱:۳۰بامداد امروز در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در کیلومتر ۷۳ اتوبان زنجان - قزوین "، بلافاصله مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.
 
وی افزود: با حضور مأموران و عوامل اورژانس در محل حادثه مشخص شد، یک دستگاه اتوبوس  با یک دستگاه وانت نیسان برخورد کرده که متأسفانه در این تصادف سرنشینان نیسان که اعضای یک خانواده بودند جان خود را از دست دادند وکودک دو ساله شان  نیز پس از انتقال  به بیمارستان  جان خود را از دست داد.

جانشین رییس پلیس راه  زنجان با بیان اینکه علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه، عدم توجه به جلو از جانب راننده اتوبوس کردند.

وی خاطز نشان کرد: هنگام رانندگی از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند و در مواقعی که احساس خستگی و خواب آلودگی می‌کنند در مکانی امن توقف کرده و پس از رفع خستگی به ادامه مسیر بپردازند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم. 
 
انتهای پیام/ن
 

تصادف در اتوبان زنجان - قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.