دادستان عمومی وانقلاب قلعه گنج گفت: در راستای پیشگیری از وقوع جرم مقرر شد با همکاری شهرداری در آینده نزدیک معابر اصلی شهرستان به دوربین مدار بسته مجهز شوند.

معابر اصلی قلعه گنج به دوربین مدار بسته مجهز می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سجاد افشارمنش دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج در دیدار با فرماندار و شهردار این شهرستان گفت: در راستای حفظ حقوق عامه و پس از بازدید میدانی دادستانی از نقاط حادثه خیر محور مواصلاتی قلعه گنج به منوجان، دستورات قضائی و تذکرات لازم جهت اصلاح و ترمیم جاده در مهلت قانونی به اداره راه و شهرداری داده شده است.

او افزود: پرداختن به حقوق عامه را از وظایف مهم دادستانی و همچنین همه مدیران است و صیانت ازحقوق عامه کاری سنگین وحساس است نباید در دفاع ازآن کوتاهی شود و در این امر مهم همه دستگاه‌های دولتی باید همکاری لازم را داشته باشند.

این مقام قضائی تصریح کرد: آزادی‌های مشروع، حقوق زیست محیطی، بهداشت وسلامت عمومی، میراث فرهنگی و منابع طبیعی و خدادادی از جمله حقوقی است که متعلق به عموم مردم وحق ایشان است و باید رعایت شود چرا که نقض حقوق عامه جرم است و با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

سجاد افشار منش افزود: با توجه به نامگذاری امسال بعنوان سال "رونق تولید" دستگاه قضایی شهرستان آمادگی لازم را در جهت همکاری و حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران در شهرستان را دارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت قلعه گنج گفت: در راستای پیشگیری از وقوع جرم از جمله کاهش سرقت مقرر شد با همکاری شهرداری در آینده نزدیک معابر اصلی شهرستان به دوربین مدار بسته مجهز شوند.

انتهای پیام/س

تجهیز معابر اصلی قلعه گنج به دوربین مدار بسته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار