معاون توسعه و منابع انسانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به مهم بودن جایگاه روابط عمومی و رابطان خبری در ادارات و دستگاه ها، گفت: روابط عمومی، زبان گویای هر سازمانی است.

روابط عمومی، زبان گویای هر سازمانی استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد سرگزی، معاون توسعه و منابع انسانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به مناسبت هفته خبرنگار در جمع روسا و رابطان خبری ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به نقش و اهمیت جایگاه روابط عمومی در سازمان‌ها، روابط عمومی را گوش شنوا، چشم بینا و زبان گویای هر سازمان برشمرد و اظهار داشت: روابط عمومی نقشی بی‌بدیل در سلسله امور اجرائی سازمان‌ها دارد.

وی افزود: امروزه ارتباطات و گسترش آن به عنوان راهکاری موثر در پیشبرد اهداف و فعالیت‌ها در عرصه‌های مختلف شناخته می‌شود و این مهم در دستگاه‌های مختلف با تلاش مسئولان روابط عمومی میسر است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان نیز در این نشست با تأکید بر اینکه تعامل با رسانه ها، ابزار مناسب برای دستیابی به اهداف و ارتقای رضایتمندی جامعه مخاطب است، ابراز داشت: آگاهی رسانی خدمات به مردم می‌تواند سبب ارتقای رضایت جامعه مخاطب باشد.

حمید پرورشی خرم به نقش و جایگاه روابط عمومی و رابطان خبری در ادارات اشاره کرد و افزود: روابط عمومی‌ها می‌توانند با انعکاس به موقع اخبار و اقدامات اداره در حوزه‌های مختلف زمینه‌های نارضایتی در جامعه را کاسته و به تقویت وحدت در جامعه کمک کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان هم، رشد و توسعه فرهنگی جامعه را مستلزم ایثار و فداکاری خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم عنوان و خاطرنشان کرد: روز خبرنگار فرصت مغتنمی برای بازخوانی کارنامه سراسر شور و شعور خبرنگاران متعهد رسانه‌ها است.

صفر صادقی راد افزود: خبرنگار موفق همیشه در انعکاس رخداد‌ها بی طرفانه عمل می‌کند، چون ذات خبرنگاری مبتنی بر بی طرفی است.

انتهای پیام/ د 

اهمیت جایگاه روابط عمومی ها در ادارات باید لحاظ شود

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.