رئیس مرکز مطالعات ارتش گفت: نیروهای مسلح ایران هیچ‌گاه غافلگیر دشمن نخواهند شد و با تدبیر مقام معظم رهبری پرچم اسلام در سراسر دنیا به اهتزار در خواهد آمد.


نیروهای مسلح ایران هیچ‌گاه غافلگیر نخواهند شد/ با تدبیر رهبر انقلاب پرچم اسلام در سراسر دنیا به اهتزار در خواهد آمدبه گزارش   حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه خوارزمی بابیان اینکه هدف آمریکا از ایجاد ۱۱ سپتامبر، برای حضور در منطقه خاورمیانه بود و قصد حمله به افغانستان و عراق را نداشت بلکه طرح اصلی آمریکا حمله به جمهوری اسلامی ایران بود گفت: این کشور با ائتلافی از ۳۰ کشور دنیا، هزاران نیرو، ده‌ها ناو هواپیمابر و ... برای افغانستان و عراق نیامده بود، این‌ها برای حمله به ایران آمده بودند، اما مشاهده کردند که ایران رهبری هوشمند و ملتی دارد که گوش به فرمان رهبرشان ایستاده و نیرو‌های مسلح آن نیز پا در رکاب هستند.

وی افزود: آمریکایی‌ها ۱۴ سال در اطراف ما بودند، با آن‌ها هم مرز بودیم، به سمت عراق یا افغانستان می‌رفتیم سربازان آمریکایی حضور داشتند، در خلیج فارس هم ناو‌ها و هواپیما‌های آنان مرتب تردد داشت، اما ایستادگی و مقاومت ملت ایران سبب شد آمریکایی‌ها نتوانند کاری کنند و راهکار جدیدی به نام جنگ هیبریدی را مطرح کردند.

امیر سرتیپ پوردستان خاطرنشان کرد: فرهنگ مقاومت جمهوری اسلامی ایران از مرز‌ها عبور کرده و آمریکا را در موضع ضعف قرار داده است، امروز اثرات آن را می‌توانیم در زانو زدن رژیم صهیونیستی در برابر حزب‌الله مشاهده کرد.

رئیس مرکز مطالعات راهبری ارتش در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان این‌که «امروز تمامی تحرکات دشمن در سراسر دنیا رصد می‌شود» گفت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران یکی از وظایف اصلیش رصد این تحرکات است، وقتی ناو بالگردبر آمریکا وارد مدیترانه می‌شود یا ناو هواپیمابر نیمیتز وارد اقیانوس هند می‌شود یا وقتی هواپیما‌های اف ۲۲ وارد پایگاه الظفره امارات می‌شوند همه این‌ها توسط کارشناسان و تحلیلگران ما بررسی می‌شود و متناسب با تهدید‌ها ظرفیت‌های دفاعی لازم اتخاذ می‌شود.

وی در ادامه افزود: مطمئن باشید نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با این رصد‌ها غافلگیر نخواهند شد، همین پهپاد گلوبال هاوک که ساقط شد مشخص بود چه زمانی از پایگاه الظفره امارات بلند شده و مسیر خلیج فارس و دریای عمان را طی و در افغانستان در کجا دور زده بود و وقتی وارد حریم هوایی ما شد ساقط گردید.

امیر پوردستان در پایان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از قدرت بالایی برخوردار است اظهار کرد: با همت جوانان و تدبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، پرچم اسلام در سراسر دنیا به اهتزار در خواهد آمد و همانطور که شاهد فروپاشی شوروی بودیم شاهد فروپاشی آمریکا هم خواهیم بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: ارتش ، رهبر انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار