جوان نخبه سنندجی اتوماسیون هوشمند منحصر به فرد را اختراع کرد.

اختراع اتوماسیون هوشمند توسط مبتکر کردستانیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مدیرعامل شرکت دانش بنیان کنترل گستر کهربا گفت: سه سال در زمینه شبیه ساز‌های رانندگی، پرواز و واقعیت مجازی فعالیت میکنیم.
آکو کشاورزی که تاکنون ۲۳ اختراع را انجام داده و ۱۲ مورد آن تجاری سازی شده است گفت:در زمینه ساخت اتوماسیون‌های هوشمند برای شهربازی‌ها فعالیت داریم.
وی گفت:در شهرک صنعتی سنندج سالانه توان تولید ۵۰ دستگاه ماشین و اتوماسیون هوشمند را داریم که با تکنولوژی‌های آمریکا و اروپا برابری می‌کند.
کشاورز با اشاره به اینکه محصولات این شرکت دانش بنیان استاندارد ملی را دارد گفت:هدف ما تفریحات و سرگرمی برای رده‌های سنی ۲۰ الی ۳۰ سال و بالاتر و اینکه تمام گروه‌ها و رده‌های سنی در کنار هم از بازی‌های رایانه‌ای استفاده کنند.
مدیرعامل شرکت دانش بنیان کنترل گسترکهربا گفت:هم اکنون تولیدات منحصر به فرد این مجموعه به سایر نقاط کشورصادر میشودو نیازمند حمایت مسئولان برای ایجاد زمینه مناسب برای صادرات به سایر کشور‌ها هستیم.
این جوان خوش فکر کردستانی، در شهر سنندج و درمکانی تفریحی ۱۵ دستگاه شبیه سازی شده از جمله شبیه ساز خودرو مسابقه ای، ترن هوایی، سرسره و سورتمه، موتورسیکلت و شبیه ساز هواپیما را برای استفاده علاقمندان قرار داده است.

انتهای پیام/ت

اتوماسیونهای هوشمند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.