رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان شمالی گفت: امسال سهم استان خراسان شمالی از زائرین اربعین حسینی ۱۱ هزار نفر می‌باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حجت الاسلام قدیر محمدیان امام جمعه اسفراین گفت: زیارت اربعین یک فرهنگ است و این فرهنگ به امنیت دو کشور ایران و عراق تاثیر بسزایی گذاشته است.
حجت الاسلام  محمدیان افزود: کمک به ستاد اربعین باید مخلصانه انجام شود و هرچقدر اخلاص در عمل بیشتر باشد مردم نیز حضور پررنگ تری خواهند داشت.

محمد صفری رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خراسان شمالی با بیان اینکه امسال مدیریت راه اندازی پنج موکب با پذیرایی روزانه ۱۱ هزار زائر در مسیر زائران اربعین حسینی بر عهده ستاد بازسازی عتبات عالیات استان است گفت: امسال یک موکب جدید به سایر موکب‌های استان خراسان شمالی افزوده خواهد شد.

او گفت: پنج هزار نفر در مرز مهران با موکب شهدای خراسان شمالی با مشارکت شهرستان‌های شیروان، فاروج و راز و جرگلان و دو موکب در کربلای معلی با مشارکت شهرستان بجنورد بنام موکب اصحاب خراسانی با ظرفیت ۳۵۰۰ نفر و موکب قمر بنی هاشم با مشارکت شهرستان‌های مانه و سملقان و گرمه خواهد بود.

صفری افزود: امسال برای اولین بار موکب حضرت فاطمه زهرا (س) با مشارکت شهرستان‌های اسفراین و جاجرم در نجف اشرف برای اسکان و تغذیه زائرین برپا خواهد شد.

انتهای پیام/ه

سهم خراسان شمالی از زائرین اربعین حسینی ۱۱ هزار نفر می‌باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.