استاندار به مناسبت روز خبرنگار ۵۰۰ میلیون تومان به خانه مطبوعات استان اختصاص داد تا برای وام قرض الحسنه به خبرنگاران پرداخت شود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  معتمدیان استاندار امروز به مناسبت روز خبرنگار در جمع خبرنگاران و روابط عمومی استاندار خراسان جنوبی گفت : خبرنگاری جز مشاغل سخت است چرا که خبرنگاران همه جا حضور دارند و ساعت اداری ندارند و با حداقل امکانات و دریافتی‌ها کار می‌کنند.

او در پاسخ به خواسته‌های خبرنگاران مبنی بر برقراری بیمه و ثبات شغلی افزود: تلاش میکنیم در حد مقدور، برای این خواسته‌ها تعامل حداکثری داشته باشیم.

معتمدیان همچنین روابط عمومی را پل ارتباطی بین مسئولان دانست و گفت: یکی از مطالبات جدی ما از دستگاه‌های اجرایی، فعال بودن روابط عمومی هاست که باید به عنوان یک اولویت برای دستگاه‌ها تکلیف شود و ما خواهان تعامل بیشتر بین رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها هستیم.

استاندار با تأکید بر همکاری خبرنگاران برای معرفی توانمندی‌ها و طرح مشکلات استان افزود: در شورای فرهنگ عمومی پیش نویس توسعه سند رسانه در یک بازه زمانی، نهایی می‌شود تا به توسعه انعکاس فعالیت‌های استان کمک شود.

او گفت: رسانه‌ها را مرزبندی نمی‌کنیم و رسانه‌های منتقد را از حامیان دولت می‌بینیم، اما تخریب، خط قرمز ماست.

معتمدیان گفت: آموزش خبرنگاران به عنوان خبرنگاران حرفه‌ای یکی از موضوعات جدی است که در سطح دانشگاهی باید انجام شود.

وجود طولانی‌ترین و امن‌ترین مرز کشور در حوزه خراسان جنوبی و همچنین بازارچه‌های مرزی، مشکل بیمه کارگری، ورشکستگی در واحد‌های تولیدی به دلیل نداشتن بازار، ایجاد صنایع فرآوری برای محصولات استراتژیک زرشک، زعفران و عناب، جاذبه‌های طبیعی و گردشگری از جمله کویر لوت با ثبت جهانی و استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر از موضوعاتی بود که استاندار از خبرنگاران خواست در خصوص انعکاس آن به مسئولان و معرفی شان به کشور بیشتر تلاش کنند.

وی همچنین هدف از سفر‌های شهرستانی خود را برداشتن دیوار بین مردم و مسئولان دانست و افزود: با اعتبارات استانی نمی‌توانیم ظرفیت‌ها را شکوفا کنیم و هدف از دعوت مکرر مسئولان توسعه شتابان استان است.

اعطای ۵۰۰ میلیون تومان به خانه مطبوعات استان برای پرداخت وام قرض الحسنه به خبرنگاران، و صدور کارت برای استفاده سه روز در هفته از خدمات ورزشی، هدیه استاندار به خبرنگاران بود.
انتهای پیام/ک

استاندار خراسان جنوبی: رسانه‌ها را مرزبندی نمی‌کنیم

برچسب ها: استاندار ، صدا و سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.