نشست سالانه صلیب سرخ و هلال احمر با حضور درخشان جوانان ایرانی در استانبول ترکیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،نشست سالانه صلیب سرخ و هلال احمربا حضور درخشان جوانان ایرانی در استانبول ترکیه برگزار شد و در این نشست هادی احمدی از بوکان و حسین جعفر بیگ‌لو از تهران دو نماینده جوان ایرانی، مورد تقدیر دبیرکل صلیب سرخ و هلال احمر قرار گرفتند.


 هادی احمدی دبیر کانون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از آذربایجان‌غربی و حسین جعفر بیگ‌لو نماینده جمعیت هلال احمر در این نشست جهانی بودند.

رهبر رئیس جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، افزود:محور اصلی این نشست تبادل اطلاعات و معرفی شیوه کار سازمان جوانان است که با حضور ۵۷ کشور جهان در محل کمپ بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر در استانبول ترکیه از تاریخ ۱۱ تا ۱۷ مرداد ماه برگزار شد.

او گفت:نمایندگان ایران با سخنرانی خود در این نشست توانستند دید وسیع‌تر و شناخت بهتری به نمایند گان ۵۷ کشور جهان بدهند و مورد تقدیر دبیرکل صلیب سرخ و هلال احمر قرار بگیرند.

 رئیس جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی تصریح کرد: تنها کشوری که در اختتامیه این نشست توانست پیام صلح و بشردوستی ارائه دهد نمایندگان ایران بودند که توسط هادی احمدی تهیه و ارائه و با استقبال حضار رو به رو شد.

متن ترجمه شده پیام صلح و دوستی جوانان هلال احمر ایران

امروزه روزهایی ناراحت‌کننده در جلوی چشمان ما است مردمان زیادی در رنج و ناراحتی هستند و آنها در سکوت گریه نمی‌کنند بلکه فریاد می‌زنند.

امروز باید در این مکان، خاکستر بشردوستی و انسانیت را پراکنده کنیم تا در تمام دنیا ریشه بدواند،
ما باید از انسانیت درخواست کنیم که بار دیگر به میان ما بیاید و از بخشش و برتری خود به ما ببخشاید.

ما عاجزانه از انسانیت درخواست یک شانس دیگر برای این دنیایی که در آن زندگی می کنیم داریم؛ الان وقت آرزو کردن و تغییر کردن است، اگر ما می‌خواهیم انسانیت را بیدار کنیم ، باید اول خودمان را بیدار کنیم ؛ بهترین هدیه‌ای که می توانیم بدهیم تغییر درونی خودمان است؛ امروز وقت تغییر است.

ما در این جهان به هیچ ارتش و نیروی نظامی نیاز نداریم مگر ارتش مهربانی، ما همه یکسان متولد شده‌ایم با چیز هایی مثل پول، مذهب و نژاد از هم متمایز شده ایم.

ما باید با چیز های مشترکی که داریم دور هم جمع شویم، عشق و محبت چیزی است که ما همه نیاز داریم، ما باید به همه کمک کنیم وانسانیت این است.

ما می خواهیم با خوشحالی و سعادت دیگران زندگی کنیم نه بد بختی آنها، در این دنیا اتاق(مکانی) برای همه وجود دارد و زمینی غنی ، که می‌تواند نیازهای همه را تهیه کند.

راه و مسیر زندگی می تواند زیبا باشد اما ما راه را گم کرده‌ایم. در این دنیا ما به انسانیت، مهربانی، ملایمت و نجابت نیاز داریم، بدون این ویژگی‌ها زندگی خشن خواهد شد و ما در مسیر زندگی گم خواهیم شد.

من مطمئنم صدا و نهضت ما به گوش میلیون‌ها انسان در سراسر دنیا خواهد رسید.

بیایید با همدیگر برای دنیایی جدید تلاش کنیم؛ بیایید با همدیگر برای دنیایی آزاد به دور از غرض و موانع ملی، بدور از طمع ، تنفر و تعصب کار کنیم.

کشور ما زمین است و ما شهروند این جهان هستیم، ما همه یک نژاد داریم و آن نژاد انسان است، تصور کنید چه جهان زیبایی می‌توانیم بسازیم اگر همه برای کرامت انسانی احترام قایل شویم؛ بعد از آن هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.

بیایید همه با هم ارزش اصلی زندگی را به خاطر بیاوریم، اجازه بدهیم انسانیت بازگردد و اجازه دهیم عشق و محبت زنده بماند.

من مطمئنم، من مطمئنم ما می‌توانیم دنیایی مهربان‌تر برای همه ایجاد کنیم.

انتهای پیام/م

 

درخشش جوانان آذربایجان غربی در نشست سالانه صلیب سرخ و هلال احمر در ترکیه

برچسب ها: هلال احمر ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.