امروزدر شمال هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب سیستان شاهد رشد ابر به همراه رعد و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، امروز  برای استان های گیلان ، مازندران ،گلستان ، خراسان جنوبی و شمال خراسان رضوی با بارش و وزش باد ، در ارتفاعات البرز ، تهران و سمنان ، و همچنین برای استان های آذربایجان غربی ، کردستان ، شمال کرمانشاه ، همدان و زنجان در بعد از ظهر رشد ابر ، رگبار پراکنده و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود . در ضمن در شمال هرمزگان ، جنوب کرمان ، جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب شرق فارس  شاهد رشد ابر و رگبار پراکنده گاهی همراه  با رعد و برق و وزش باد  شدید موقت خواهیم بود .


بیشتر بخوانید: آسمان ۵ استان کشور بارانی است / وزش باد شدید همراه با کاهش دید افقی در منطقه زابل


روزهای سه شنبه و چهار شنبه در استان های گیلان ، مازندران و نوار شرقی اردبیل بارش باران و وزش باد ، ارتفاعلت البرز مرکزی در استان های قزوین ، البرز ، تهران و سمنان و همچنین برخی مناطق زاگرس شمالی و مرکزی در استان های آذربایجان غربی، کردستان ، زنجان ، کرمانشاه، همدان، مرکزی ، لرستان، چهارمحال  وبختیاری و غرب اصفهان ، در بعد از ظهر رشد ابر ، رگبار پراکنده و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

در برخی مناطق هرمزگان، جنوب کرمان  و جنوب فارس رشد ابر ، رگبار پراکنده و  وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

طی سه روز آینده وزش باد شدید در شرق کشور به ویژه منطقه زابل سبب خیزش گرد و خاک ، کاهش دید افقی و کیفیت هوا  در این مناطق خواهد شد و در طی سه روز آینده شرق دریای عمان مواج خواهد بود .

 

وزش باد شدید در شرق کشور / کاهش افق دید در زابلوزش باد شدید در شرق کشور / کاهش افق دید در زابلوزش باد شدید در شرق کشور / کاهش افق دید در زابلوزش باد شدید در شرق کشور / کاهش افق دید در زابل

انتهای پیام /

آخرین وضع آب و هوای کشور در بیست یکم مرداد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار