سرگرد ابوالقاسم پایدار در مسابقات المپیک پلیس وآتش نشان‌ها در چنگدو چین با کسب مدال طلا خوش درخشید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،سرگرد ابولقاسم پایدار نماینده جمهوری اسلامی ایران در هجدهمین دوره مسابقات المپیک پلیس و آتش نشان‌های جهان که در ۶۰ رشته ورزشی در شهر چنگدو چین از (۸ آگوست) ۲۴ مرداد ماه برگزار شد شرکت کرد و توانست مدال طلا‌ی مسابقات را برای ایران به ارمغان بیاورد.

سرگرد پایدار گفت:از ایران ۷ نماینده در مسابقات حضور داشت که دونفر در کاراته، دونفر در جودو، دونفر در تکواندو ویک نفر در پله نوردی شرکت داشتند که در وزن ۶۵- کیلوگرم رشته کاراته کنترلی مقاوم اول را کسب کردم.

او ادامه داد:در بخش کاراته کنترلی با حریفانی از کشور هلند، فرانسه، روسیه ودر فینال با حریفی از کشور هنگ کنک مسابقه دادم که توانستم این حریفان را شکست دهم ومدال طلای مسابقات را کسب کنم.

سرگرد پایدار تصریح کرد:ایران به دلایل خاص سهمیه محدودی فرستاده بود که من وآقای پاپی در وزن ۷۰-کیلوگرم توانستیم دومدال طلا را در رشته کاراته برای ایران به دست بیاوریم.

او افزود:این مسابقات که باعنوان المپیک پلیس وآتش نشانان جهان است با حمایت ۱۰۰ در صدی وتامین هزینه ناجا نیروی انتظامی کل کشور اعزام انجام شد که از سردار اشتری، سردار یاوری، فرمانده نیروی انتظامی قم وکلیه فرماندهان محترم که نسبت به آماده سازی و اردو واعزام حضور داشتند تشکر کنم.

سرگرد پایدار بیان کرد:برگزاری المپیک پلیس وآتش نشان‌ها حس دوستی ومودت را بین کشور‌ها دنبال می‌کند وپلیس‌هایی که از کشور‌های مختلف در مسابقه حضور داشتند که روند آمادگی جسمانی ورزمی واقتدار پلیس‌ها وآتش نشان‌ها را به نمایش گذاشتند.

او در پایان گفت:مسابقات پلیس وآتش نشان‌ها به صورت متمرکز وباهم برگزار می‌شود واز سطح بالایی برخوردار بود وباتوجه به این که رده سنی برقرار کرده بودند شرایط منظم وبرابری را داشتند.

او د ر پایان از اداره کل ورزش وجوانان، مسئولین استانی هیئت کاراته قم تقدیر وتشکر کرد.

انتهای پیام/ح

کاراته کای ناجا قم در مسابقات المپیک پلیس وآتش نشان‌ها در چین خوش درخشید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار