رئیس ستاد هماهنگی بازسازی مناطق سیل‎زده لرستان گفت: قرارداد پرداخت تسهیلات با ۳۰ هزار واحد سیلزده استان منعقد و تاکنون ۶۰۰ میلیاردتومان تسهیلات پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، رضا خواجه‌ای  رئیس ستاد هماهنگی بازسازی مناطق سیل‎زده لرستان گفت: قرارداد پرداخت تسهیلات با ۳۰ هزار واحد سیلزده استان منعقد و تاکنون ۶۰۰ میلیاردتومان تسهیلات پرداخت شده است.

رضا خواجه‌ای در جمع خبرنگاران افزود: ۱۹ هزار تن سیمان رایگان برای عملیات بازسازی مناطق سیلزده لرستان توزیع شده و خانوار‌های حادثه دیده ۹۲ میلیارد تومان وام بلاعوض دریافت کرده اند.

وی تصریح کرد: کار تعمیر ۱۵ هزار و ۵۰۰ واحد سیل زده نیز آغاز و تاکنون ۱۴ هزار و ۵۰۰ واحد به طور کامل بهسازی شده اند.

رئیس ستاد هماهنگی بازسازی مناطق سیل‎زده لرستان با اشاره به انجام آوار برداری هفت هزار و ۱۰۰ واحد سیلزده لرستان ادامه داد: پی کنی ۶ هزار و ۴۰۰ واحد و آرماتور بندی و فونداسیون چهار هزار و ۷۰۰ واحد نیز انجام شده است.

خواجه ای گفت: اجرای اسکلت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد، دیوار چینی یکهزار و ۲۰۰ و اجرای سقف ۷۰۰ واحد نیزپایان یافته است.

بیش از ۳۵ هزار واحد مسکونی و تجاری شهر و روستا‌های استان در ۱۸ شهر و ۱۲۰۰ روستا بر اثر سیل تخریب شده و یا آسیب دیده است.

هم اکنون استان اصفهان در شهر پلدختر، اردبیل در معمولان، قزوین در نورآباد، مرکزی در دوره چگنی و استان کردستان در شهرستان‌های ازنا و الیگودرز کار بازسازی این مناطق را به عنوان استان معین برعهده دارند.

انتهای پیام/ر

پرداخت ۶۰۰ میلیاردتومان وام بازسازی در مناطق سیلزده لرستان

برچسب ها: مسکن ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.