نشت یابی بیش از ۲۵۴۵ کیلومتر از خطوط تغذیه و شبکه توزیع گاز اردبیل

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از نشت‌یابی بیش از ۲ هزار و ۵۴۵ کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه توزیع گاز این شرکت در سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار اسماعیلی، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل با توجه به اهمیت فرآیند نشت یابی در شناسایی و کنترل نقاط مخاطره آمیز، گفت: به منظور مطابقت فعالیت‌های شرکت با استاندارد‌ها و دستورالعمل‌های شرکت ملی گاز ایران، بازرسی‌هایی از پروژه‌های در حال اجرا، ایستگاه‌های تقلیل فشار و سیستم حفاظت کاتدی صورت پذیرفته است و در سال ۱۳۹۸؛ بیش از ۲ هزار و ۵۴۵ کیلومتر شبکه توزیع و خط تغذیه و حدود ۹۸ هزار و ۹۶۲ انشعاب مورد نشت یابی قرار گرفته است.

او افزود: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده تا پایان سال ۸ هزار و ۴۰۰ کیلومتر شبکه توزیع و خط تغذیه و ۲۳۰ هزار انشعاب توسط گروه‌های نشت یابی مورد بازرسی قرار خواهند گرفت.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل تصریح کرد: این شرکت هدف از انجام عملیات نشت یابی را، شناسایی و ثبت نقاطی که نشتی گاز دارند و اطلاع رسانی آن به تیم‌های کنترل و رفع نشتی دانست.

اسماعیلی افزود: این فرآیند اجرایی جزو مهمترین فرآیند‌های ارایه خدمات ایمن به مشتریان می‌باشد که با شناسایی موارد نشتی توسط تیم‌های نشت یابی و ابلاغ موارد نشتی و مخاطره آمیز در اسرع وقت به بهره برداری ناحیه گازرسانی آغاز و با رفع نشتی در اسرع وقت به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/ح

۲۳۰ هزار انشعاب توسط گروه‌های نشت یابی مورد بازرسی قرار خواهند گرفت

برچسب ها: گازرسانی ، انشعاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.