جشن عید غدیر در دارالعباده یزد و سایر شهرستان برگزار شد.

جشن عید غدیر در دارالعباده یزد برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، جشن عید غدیر در جای جای استان یزد و سایر شهرستان ها برگزار شد.

جشن ویژه عید غدیر در دفتر آیت الله ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امم جمعه یزد از هشت تا ده صبح در دفتر ایشان واقع در خیابان آیت الله کاشانی با حضور عموم مردم دارالباده یزد برگزار شد.

همچنین عاشقان و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از امروز در امامزاده‌ها، مساجد، اماکن متبرکه حاضر شدند و این عید بزرگ شیعیان را به یکدیگر تبریک و تهنیت گفتند. ‏

حجت الاسلام جعفر پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تفت گفت: جشن بزرگ غدیر برای هفتمین سال با حضور بیش از دو هزار نفر در مسجد جامع حضرت امیرالمومنین علی ابن ابیطالب (ع) محله جانبرازان روستای ده بالا برپا شد.

حجت الاسلام جعفر پور افزود: جشن بزرگ غدیر این محله هر ساله صبح روز غدیر از ساعت ۱۰ شروع می‌شود و تا اقامه نماز ظهر و عصر ادامه دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تفت ادامه دارد: سخنرانی مولودی خوانی و بخش‌های شاد و دیدنی از جمله برنامه‌های این جشن بزرگ است.

او اضافه کرد: بیش از ۵۰ برنامه به مناسبت عید غدیر در سطح شهرستان تفت در حال برگزاری است.

شب گذشته نیز مردم استان یزد با برپایی محافل جشن و سرور همراه با توزیع شربت و شیرینی در محافل و معابر این عید بزرگ را جشن گرفتند و به همدیگر شادباش گفتند.

انتهای پیام/ص

برگزاری جشن عید غدیر در یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار