رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به سطحی از اقتدار رسیده که دشمن را به یأس و ناامیدی کشانده است.

اقتدار جمهوری اسلامی دشمنان را مایوس کرده استبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح به همراه معاونان آن ستاد، از اقدامات راهبردی و عملیاتی سازمان پدافند غیرعامل کشور و دستاورد‌های آن بازدید به عمل آورد.

او در این بازدید با اشاره به اینکه سازمان پدافند غیرعامل کشور با طرح‌ریزی و برنامه‌ریزی مناسب در مقابله با تهدید‌ها در عرصه‌های مختلف با همکاری دولت، وزارتخانه‌ها، ارگان‌ها و سازمان‌های لشکری و کشوری آمادگی‌های مناسبی را ایجاد کرده است، گفت: این سازمان در حوزه بازدارندگی و دفاع غیرنظامی موفق عمل کرده و همکاری‌های بیشتر مسئولان می‌تواند اقتدار دفاعی را افزایش دهد.

سردار باقری با تأکید بر اینکه امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به سطحی از اقتدار رسیده که دشمن را به یأس و ناامیدی کشانده است، تصریح کرد: این سطح از توانمندی و آمادگی مقدمه‌ای خواهد بود تا در گام دوم انقلاب اسلامی کشور ایران به عنوان یک قدرت شکست‌ناپذیر در سطح بین‌المللی بروز و ظهور داشته باشد.

رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه پدافند غیرعامل به موازات اقتدار دفاعی در حوزه نظامی حرکت رو به رشد و صعودی را می‌پیماید، افزود: با عنایت خداوند متعال سازمان پدافند غیرعامل کشور امنیت کشور را در حوزه‌های حساس هسته ای، زیستی، سایبری و شیمیایی تأمین و تضمین خواهد کرد.

او ادامه داد: سازمان پدافند غیرعامل کشور به عقلانیت سطح بالای نرم‌افزاری رسیده و قادر است تدابیر و سیاست‌های دفاعی را با ادبیات علمی و تخصصی به دستگاه‌های اجرائی و سایر بخش‌ها منتقل کند.

سرلشکر باقری گفت: اعتماد به جوانان متخصص و مؤمن در حوزه‌های علمی پدافند غیر‌عامل در این سازمان سبب ایجاد یک باور علمی و عملی و تبلور ایده «ما می‌توانیم» شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۰۱ شهريور ۱۳۹۸
سلام خدمت سردار سرلشکر محمد باقری،احتراما اینجانب دوبار نامه به پیوست پانزده برگ از خدمات فی سبیل الله خود به خدمت تان ارسال نمودم ولی متاسفانه در تماسی از ستادکل با اینجانب گفتند ما شرمنده ایم و نمی توانیم برای اشتغال شما در تشکیلات مربوطه کاری کنیم،ایا جواب سالها خدمت صادقانه و صالحانه در راه تقویت قدرت دفاعی این هست،توضیح اینکه حدود سه سال به صورت قراردادی در بزرگترین مرکزبازسازی شهیدکریمی سپاه به کار کارگری و با رتبه کارشناس فنی درجه یک مونتاژکاری هزاران سلاح درواحد سلاح سبک پرداخته که باعث تقویت بنیه دفاعی گشته ایم،دو سال نیز سرباز مملکت بوده و بیش از هجده سال عضو بسیج مستضعفین و شوای پایگاه مساجد و محلات و دارای مدرک فوق لیسانس،عضو خانواده ایثارگر و با کوله باری از زحمات کشیده برای کشور و با کوله باری از تجربه اکنون بیش از چهار سال تمام بیکار و خانه نشین هستم و هیچ گونه سرمایه و درامدی ندارم،چرا وقتی نامه کتبی به حضورتان فرستاده می شود هیچ گونه رسیدگی نمی شود.با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
محسن نصیروند
۲۳:۴۵ ۰۱ شهريور ۱۳۹۸
سلام.ما باید باور داشته باشیم که می توانیم،وقتی ما به توانمندی های داخلی خود باور داشته باشیم و چشم امید از بیگانگان برداریم میتوانیم با توکل بر خدا و توانمندی های داخلی خود چیزی درست کنیم که کشورهای بیگانه جرات چپ نگاه کردن به کشورمان را نداشته باشند،سامانه سلاح باور ۳۷۳ یک سیستم پدافند هوایی برد و ارتفاع بلند است که قابلیت مقابله با اهداف هواپیما‌های شکاری و پنهان‌کار، هواپیما‌های راهبردی و بمب‌افکن‌ها، هواپیما‌های بدون سرنشین، موشک‌های کروز، موشک ضدرادار و موشک‌های بالستیک، هواپیما‌های جنگ الکترونیک خاص و هواپیما‌های شناسایی، انواع هلی‌کوپتر‌ها و موارد مشابه را دارا می‌باشد ومی‌تواند همزمان تعداد ۳۰۰ هدف را شناسایی و تعداد ۶۰ هدف را ردگیری نموده و با ۶ هدف به طور همزمان درگیر شود،در مسیر طراحی این سامانه دفاعی پدافندی، فناوری‌های بسیاری مانند فناوری موشک عمود پرتاب، فناوری چرخش موشک به سمت هدف جهت پوشش ۳۶۰ درجه جغرافیای تهدید و ... استفاده شده است،شاید بتوان گفت این سامانه چیزی مابین اس300 و اس400 هست.محسن نصیروند.با تشکر***.
Iran (Islamic Republic of)
مارامدافع چادرحضرت زهراس افریده اند
۱۰:۴۱ ۰۱ شهريور ۱۳۹۸
خداحافظ نیروهای ارتش وسپاه باشه
قطعا باوجوداین عزیزان دشمن جرات نمیکنه به خاک وناموس تجاوزکنه
امنیت کشوربه اندازه اقتصادش مهمه حتی بیشتر
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۰۱:۰۸ ۰۱ شهريور ۱۳۹۸
ان شاء الله خدا این عزیزان را برای مملکت حفظ کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۳۰ مرداد ۱۳۹۸
سردار سرلشکر «محمد باقری» احتراما سلام علیکم اینجانب یزدان نورانی سروان ارتش نزاجا هستم که با احتساب سه سال خمت در سپاه در تاریخ5بهمن1396 بازنشسته شدم و حضرات زحمت کشیده در 29 فروردین1398(سال جاری) مبلغ : 671280000 ریال به حسابم واریز کردند اولا" چرا اینقدر کم آیا پاداش سی سال خدمت (آورارگی و دوری از خانواده چه زمان جنگ و چه بعد از جنگ) و دور بودن از موطن اصلی تا هم اکنون {17/5سال از خدمتم را در کردستان بودم مریوان 11/5سال 3سال سنندج (از63/2/26 الی 67/09/09 حدودا" سه سال سپاه مریوان پایگاههای مختلف بودم } وسال 62 بمدت شش ماه ونیم در چهاد استان مازندران ستاد بازسازی سوسنگرد خدمت کرد این هم آخر عاقبتم با این این پول اندک که بعد از 15 ماه پرداخت شد چکار میشه کرد من از حضرتعالی که در رده سلسله مراتب فرماندهی هستید تقاضای رسیدگی و اخذ غرامت دارم
ومن الله توفیق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۳۰ مرداد ۱۳۹۸
و در ادامه :ما اقتدارمان را تحسین می کنیم و به آن می بالیم . اما از مسئولین ذیربط نیز انتظار برخورد جهادانه با فساد و رانت و حل مشکلات را خواهانیم/
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۳۰ مرداد ۱۳۹۸
ما سالهاست در اقتصاد مشکل داریم . جمعیت کثیری از مردم در مشکلات عدیده به سر می برند. امید بر آن روزی که کسی شرمنده همسر و فرزندانش نشه !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۳۰ مرداد ۱۳۹۸
اقتدار یعنی اقتصاد شکوفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۳۰ مرداد ۱۳۹۸
همه مسائل باهم قاطي نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۰۱ شهريور ۱۳۹۸
امنیت کشورهم به اندازاقتصادش مهمه حتی بیشتر
آخرین اخبار