۶۲۰ هزار جوان ونوجوان کهگیلویه وبویراحمدی عضو کانون‌های مساجد هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوجعلیرضا دولت آبادیسرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجدکهگیلویه وبویراحمد گفت: ۵۷ هزار نفر از جوانان کهگیلویه وبویراحمد با نام نویسی در سامانه ملی بچه‌های مسجد عضو کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد هستند.

دولت آبادی افزود:ارائه خدمات بهتر به کانون‌های مساجد و اعضای آن، ترویج سبک زندگی اسلامی و تشویق اقشار مختلف جامعه برای بهره برداری از قرآن و سنت در امورات زندگی از اهداف اجرای"طرح بچه‌های مسجد" است.

علیرضا دولت آبادی ادامه داد: عضویت این تعداد جوان کهگیلویه و بویراحمدی در کانون‌های مساجد استان ظرفیت مهمی در حوزه‌های مذهبی و فرهنگی است که باید از آن به نحو مطلوبی استفاده کرد.

وی بیان کرد: ثبت نام و یا به روزرسانی اطلاعات اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجددر سامانه الکترونیکی به آدرس www.bachehayemasjed.ir امکان پذیر است.

وی گفت: ۶۲۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که در زمینه‌های مذهبی، فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و ورزشی فعالیت می‌کنند.

سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اضافه کرد:کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در سال ۱۳۷۱ و با اهداف احیای کارکرد‌های فرهنگی و تبلیغی مساجد و مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان تشکیل و راه اندازی شد.

وی افزود: فعالیت‌های ارزنده‌ای در طول ۲۷ سال گذشته از سوی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در کشور و کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است.

امروز ۲۱ آگوست روز جهانی مساجد است.

انتهای پیام/د

عضویت ۶۲۰ هزارنفر درکانون‌های مساجد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.