مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور زنان و خانواده گفت: حمایت از بانوان توانمند و متخصص در تمامی عرصه‌ها بخصوص در حوزه ICT باید بیش از پیش در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حانیه سامعی، مشاور امور زنان و خانواده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با بیان لزوم توجه ویژه به جایگاه زنان در جامعه گفت: حمایت از بانوان توانمند و متخصص در تمامی عرصه‌ها بخصوص در حوزه ICT باید بیش از پیش در دستور کار قرار گیرد.

او با اشاره به کارنامه درخشان بانوان فعال حوزه ICT در استان اردبیل افزود: بانوان اردبیلی بسیار فعال و توانمندند و اقدامات ارزشمندی که با مدیریت اداره کل ICT در حوزه فناوری انجام داده اند که شایسته تحسین است.

مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه حمایت از بانوان توانمند و متخصص همه حوزه‌ها باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: باید تلاش شود تا تبعیض جنسیتی در بازار کار رفع شود.

سامعی ادامه داد: حمایت صحیح و مطلوب از بانوان باور غلط تبعیض و تفاوت را برطرف می‌کند تا همه بتوانند به هر نوعی باعث پیشرفت و بالندگی کشور شوند و در توسعه ایران اسلامی نقش آفرینی کنند.

بهروز ندایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل نیز با اشاره به دیدگاه مناسب و مثبت مدیران استان به توانمندی‌های بانوان در عرصه‌های مختلف و بهره گیری از تخصص زنان در امور مختلف اظهار کرد: در حال حاضر در انتصابات دولتی زنان جایگاه خوبی دارند و از ظرفیت‌های بانوان در عرصه‌های مدیریتی استفاده می‌شود که این نشانگر توجه ویژه مسوولان ارشد استانی به این موضوع است.

بهروز رزمی، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل نیز با اشاره به برنامه ریزی اداره کل در آموزش، توانمندسازی و توسعه فعالیت بانوان در حوزه ICT گفت: این اداره کل زمینه‌های لازم برای آشنایی و استفاده بانوان فعال حوزه فاوای استان را با برگزاری دوره‌های متعدد توسعه کسب و کار حوزه ICT و توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی فراهم کرده است.

انتهای پیام/ح

کارنامه درخشان بانوان فعال حوزه ICT در استان اردبیل

برچسب ها: بانوان ، ارتباطات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.