فرماندار نیشابور گفت: گمرک نیشابور در یک سال اخیر ۱۰۰ میلیون دلار کالا به سه قاره‌های آسیا، اروپا و آفریقا صادرات داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  سعید شیبانی معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور گفت: خوشبختانه گمرک نیشابور در شرایط دشوار و سخت کشور در یک سال اخیر، بیش از ۱۰۰ میلیون دلار صادرات انواع کالا به بیشتر کشور‌های آسیائی، اروپائی و آفریقائی داشته است.
 
او تصریح کرد: با توجه به همه دشواری‌ها، خیران زیادی در زمینه‌های مختلف به ما در شهرستان کمک می‌کنند و تاکنون سرمایه‌گذاران زیادی اعلام آمادگی کرده‌اند.

فرماندار نیشابور با بیان اینکه ظرفیت شهرک صنعتی خیام نیشابور تکمیل است و جایی برای اجرای طرح جدید نیست، گفت: درخواست‌های فوق‌العاده‌ای برای سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی عطار و عشق‌آباد است.

شیبانی با اشاره به وضعیت تعطیلی کارخانه‌ها در این شهرستان، افزود: ما در واحد‌های صنعتی نگرانی‌هایی نیز برای تعطیلی و بیکاری کارگران داریم.

او تصریح کرد: در بخش کشاورزی با تولید یک میلیون تن تولیدات کشاورزی، بیش از ۲ برابر تولید شهرستان تولید داریم که با بسیاری از استان‌ها برابری می‌کنیم.

فرماندار نیشابور گفت: همچنین در سیلو‌های گندم برای یک سال مردم نیشابور ذخیره شده است و به زودی وارد چرخه نانوایی‌ها خواهد شد تا مردم از آن بهره ببرند.

شیبانی ادامه داد: ۷۲۰ هزار کیلو شیر در روز در دامداری‌ها با اصلاح خوراک دام و بدون افزایش دام در شهرستان تولید می‌شود که این مهم در جایگاه بالایی در کشور قرار دارد.
 
انتهای پیام// ز.م

صادرات کالا از نیشابور به سه قاره جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار