استاندار اردبیل از اختصاص بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای حل مشکل آب در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در شهرستان گرمی با بیان اینکه اقدامات خوبی برای تامین اعتبار آب روستا‌ها در نظر گرفته شده گفت: آب بیش از ۱۰۰۰ روستا در استان دارای مشکل است و بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان برای حل این معضل اعتبار دولتی در نظر گرفته شده است.

او افزود: در سفر رئیس جمهور به استان اردبیل طرح‌هایی به ارزش بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان برای رفع محرومیت و ایجاد اشتغال پایدار تعریف شده است.

استاندار اردبیل گفت: نگهداری، تامین اعتبار ساخت و ساز شهر در همه دنیا با همت و تلاش مردمانش انجام می‌شود در واقع شهر خوب را مردم آن شهر می‌سازد.

بهنام جو اظهار کرد: شهرداری و شورای شهر در شهر‌ها وظیفه مستقل دارند و باید با جذب سرمایه گذار و مشارکت‌های مردمی تلاش کنند.

او ادامه داد: دولت نیت خوبی برای رفع محرومیت در روستا‌ها از قبیل ایجاد اشتغال پایدار، اعطای تسهیلات ارزان قیمت و توسعه زیرساخت‌های اساسی دارد و باید از این فرصت پیش امده نهایت بهره برداری را داشته باشند.

استاندار اردبیل گفت: بنیاد مستضعفان، بنیاد علوی طرح‌های خوبی در روستا‌های شهرستان گرمی شروع کرده و دولت نیز از سرمایه گذاران در منطقه استقبال می‌کند.

انتهای پیام/ح

دولت نیت خوبی برای رفع محرومیت در روستا‌ها دارد

برچسب ها: اعتبار ، آبرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۰۲ شهريور ۱۳۹۸
روستای لج آباد مشگین شهر چشمه دارد ولی آب لوله کشی کافی ندارد!!!!!