معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: هلال احمر استان به ۹۶۵ حادثه دیده در طرح تابستانه امدادرسانی کرد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، اسعدزاده، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به از ابتدای اجرای طرح تابستانه ۲۹۲ فقره حادثه به وقوع پیوسته است، گفت: در در قالب این طرح به ۹۶۵ حادثه دیده امداد رسانی شده است.


او افزود: این طرح از ۳۱ خردادماه امسال آغاز به کار کرده و به مدت ۹۴ روز اجرایی می‌شود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح ۲۳ پایگاه ثابت و شش پایگاه موقت در محور‌های مواصلاتی و حادثه خیز استان مستقر شده اند، گفت: همچنین ۱۴۰ نجاتگر با ۴۶ خودرو آمبولانس و خودرو نجات به صورت شبانه روزی در آمادگی کامل بوده و به حوادث امدادرسانی می‌کنند.

اسعدزاده با بیان اینکه تیم امداد و نجات هوایی آماده پوشش امدادی حوادث طبیعی و غیر مترقبه است، گفت: این تیم متشکل از سه نفر کاپیتان و مسئول فنی، دو نفر نجاتگر از ۲۲ بهمن ماه سال گذشته آغاز به کار کرده است.


او با اشاره به از ابتدای اجرای این طرح ۲۹۲ فقره حادثه به وقوع پیوسته است، افزود: از این تعداد ۱۹۶ مورد جاده ای، ۴۲ مورد شهری، ۱۰ مورد کوهستان، یک مورد ریزش آوار، یک مورد زلزله و یک مورد سیل و آبگرفتگی بوده است.


معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه در قالب اجرای این طرح به ۹۶۵ حادثه دیده امداد رسانی شده است، گفت: از این تعداد ۶۰۲ نفر در حوادث جاده ای، ۲۷۳ نفر بصورت حضوری، خدمات امدادی دریافت کرده اند.
انتهای پیام/ب


اجرای طرح تابستانه در خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.