صفحه منتسب به سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی در توئیتر ویدئویی را در مورد مورد حمله راکتی به شهرک‌های صهیونیستی منتشر کرد.

رژیم صهیونیستی نسبت به گذشته به شدت ضعیف شده است +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از حمله موشکی شب گذشته به شهرک‌های صهیونیستی هم مرز با نوار غزه که موجب رعب و وحشت رژیم رو به زوال اسرائیل شد، صفحه منتسب به سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ویدئویی را در این‌باره در توئیتر منتشر کرد. این ویدئو حاوی صحبت‌های مقتدرانه سردار سلیمانی درباره ناپایداری نظام صهیونستی است که در آن اشاره می‌کند: "رژیم صهیونیستی نسبت به گذشته به شدت ضعیف شده است و هیچ عامل و آثار پایداری در این نظام دیده نمی‌شد، ما این آثار را می‌بینیم و حس می‌کنیم."

گفتنی است؛ گروه‌های مقاومت فلسطینی شامگاه دیروز (یکشنبه) در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی، شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه را با چندموشک هدف قرار دادند. در پی حمله موشکی از نوار غزه به شهرک‌های صهیونیستی هم مرز با نوار غزه، ۳۶ صهیونیست حین فرار به پناهگاه‌ها زخمی و مصدوم شدند. 

رژیم صهیونیستی نسبت به گذشته به شدت ضعیف شده است +فیلم

 

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار