مدیر آموزش و پرورش بهبهان در شورای اداری شهرستان بهبهان از عملکرد یکساله حوزه های مختلف این مدیریت سخن گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: در اولین روز از آغاز هفته دولت، شورای اداری شهرستان با حضور فرماندار، امام جمعه و مدیران ادارات و دستگاههای اجرایی در شرکت پالایش گاز بیدبلند برگزار شد.

او افزود: اقدامات و تلاش های نتیجه بخش دانش آموزان و فرهنگیان آموزش و پرورش بهبهان با کسب رتبه های برتر علمی و فرهنگی استانی و کشوری صورت گرفت.

عبدی پور ادامه داد:عملکرد یک ساله مدیریت آموزش و پرورش در حوزه های مختلف ارزنده، چشمگیر و درخشان بوده که در شورای ادارای برای حضار به شکل کامل و جامع بیان شد.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان تصریح کرد: پروژه مهر از مهمترین فعالیت های تابستانی مدیریت و مدارس آموزش و پرورش است که با برنامه ریزی اعضاء ستادی در کار گروه های معین و مدیران مدارس تاکنون مطلوب و به بهترین شکل پیش رفته و بستر شروع مهری آرام، شاد و بانشاط برای معلمان و دانش آموزان فراهم آمده است.

این مقام مسئول گفت: دبیران توانمند، دانش آموزان مستعد، خانواده های دلسوز و همکاری مسئولین ارشد و مدیران ادارات در جهت رشد و ارتقاء آموزش و پرورش شایسته تقدیر و سپاسگزاری است.

انتهای پیام/م

عملکرد یکساله حوزه های مختلف آموزش و پرورش ارائه شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.