مدیر امور برق شهرستان کارون گفت: ۳ پروژه به منظور توسعه شبکه برق این شهرستان به مناسبت هفته دولت افتتاح شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، طاهر باوی مدیر امور برق شهرستان کارون گفت: امروز و همزمان با آغاز هفته دولت، ۳ پروژه به منظور توسعه شبکه برق این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد و ۶۶۲ میلیون ریال افتتاح شد.

او بیان داشت: توسعه شبکه برق و روشنایی کوی مشعلی سمت ساحلی با اعتبار ۴ میلیارد و ۶۱۸ میلیون ریال، توسعه شبکه برق و روشنایی قلعه کوچک خیابان ۶ با اعتبار یک میلیارد و ۳۷۵ میلیون ریال و خط دومداره مهدیس/فاز یک با اعتبار ۲ میلیارد و ۶۶۸ میلیون ریال پروژه‌هایی هستند که امروز افتتاح شدند.

باوی افزود: در حال حاضر همچنین ۷ پروژه در شهرستان کارون در دست اقدام است و پس از اجرای آن‌ها شاهد توسعه شبکه برق و روشنایی دیگر مناطق شهرستان خواهیم بود.

مدیر امور برق شهرستان کارون اذعان داشت: توسعه شبکه برق و روشنایی کوی مشعلی فاز ۲ با اعتبار ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال، توسعه شبکه برق و روشنایی کوی اسلام آباد شرقی و غربی با اعتبار ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، روشنایی بلوار مهدیس با اعتبار ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال از جمله پروژه‌های در دست انجام هستند.

این مقام مسئول تصریح کرد: روشنایی بلوار خروجی پل ششم با اعتبار ۵۱۰ میلیون ریال، قالب بندی پایه‌های فرسوده با اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال، ساماندهی شبکه خیابان اصلی کانتکس با اعتبار ۲ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال و ساماندهی شبکه فرسوده کوت سید صالح با اعتبار ۶۳۰ میلیون ریال از پروژه‌هایی هستند که در شهرستان در دست اقدام هستند.

انتهای پیام/گ

افتتاح پروژه‌های عمرانی در هفته دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار