مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از افتتاح ۱۶ طرح صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان همزمان با هفته دولت خبر داد.

افتتاح ۱۶ طرح صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در نشست هیأت مدیره با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، گفت: با اقدامات و سیاست‌های دولت دوازدهم و حمایت‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، از ابتدای دولت دوازدهم ۸۰۲ واحدصنعتی و تولیدی به بهره‌برداری رسیدند که درمجموع، هم‌اکنون افزون بر ۲۶۰۰ واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فعالیت دارند.

او با اشاره به اشتغال ۵۲۹ نفر در هفته دولت، تصریح کرد: با اشتغال واحد‌های صنعتی بهره برداری شده در هفته دولت، تعداد اشتغال صنعتی به بالغ بر ۷۵ هزار نفر رسیده است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی با بیان اینکه دولت بیشتر درگیر جنگ اقتصادی است، گفت: با توجه به این اینکه دولت با مشکلات مختلفی مانند تحریم‌ها روبرو بوده، ولی این‌ها مانعی نبوده و از ابتدای دولت دوازدهم سرمایه گذاری ۱۸۳۱۲ میلیارد ریالی واحد‌های صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان را داشته ایم که نشان از شرایط محیطی مطمئن برای کسب و کار دارد.

مهدی زاده مقدم افزود: هم اکنون استان خراسان رضوی با ۴۹ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب، زمینه تولید را برای سرمایه گذاران صنعتی در ۴۰ شهرک و ناحیه صنعتی فراهم کرده است.

انتهای پیام//ف. ح


تعداد اشتغال صنعتی در خراسان رضوی بالغ بر ۷۵ هزار نفر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.