مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: پارسال ۸ هزار و ۱۰۰ دانش آموز از سرویس مدارس استفاده کرده اند.

واقعی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در گفت و گو   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند  ، گفت: پارسال در سطح استان ۸۵ واحد آموزشی از سرویس مدارس استفاده کردند.

او افزود: با توجه به ارسال بخش نامه‌ها، مدیران مدارس پس از دریافت کد ۸ رقمی سامانه و فعال سازی آن اولیای دانش آموزان می توانند با کد ملی و رمز دلخواه خودشان وارد سامانه شوند و ثبت نام دانش آموز خود را انجام دهند.

واقعی با اشاره به اینکه هزینه تقریبی سرویس‌ها با توجه به تایید مصوبه شورای شهر خواهد بود بیان کرد:  نماینده فرماندار، قیمت پیشنهادی را به شورای شهر اعلام می کند؛ و در اختیار کارگروه ماده ۱۸ قرار می دهند و بعد ازاینکه هزینه‌ها نهایی شد در اختیار مدارس و اولیا قرار خواهد گرفت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه بحث معاینات فنی  شرکت پیمان کار و صلاحیت رانندگان از  طریق شهرداری رصد می شود و با همکاری پلیس این صلاحیت‌ها احراز می شود گفت:   پس از احراز این صلاحیت‌ها، اسامی این شرکت ها‌ی پیمان کار در سامانه قرار می گیرد و اولیای دانش آموزان پس از ثبت نام  متوجه میشوند با کدامیک از شرکت‌ها قرار داد بسته شده است.

او ادامه داد: برای نظارت بیشتر بر سرویس مدارس  کارگروهی متشکل از شهرداری، پلیس، آموزش و پرورش تشکیل می شود و همچنین در این زمینه گشت‌های نامحسوسی وجود دارد که اتفاق ناگواری در زمینه سرویس دانش آموزی رخ ندهد.

واقعی با بیان اینکه مدارس روستایی از خدمات سرویس مدارس برخودارند و اولیای دانش آموزان می توانند از طریق سامانه ثبت نام را انجام دهند.

انتهای پیام / ط آ

برخورداری ۸۵ واحد آموزشی از سرویس مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.