اولین همایش معرفی سرویس‌های تجاری نورونتا با هدف تعامل نزدیک‌تر با مشتریان این حوزه برگزار شد.

مخابراتبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اولین همایش معرفی سرویس‌های تجاری نورونتا با هدف تعامل نزدیک‌تر با مشتریان این حوزه، با حضور مدیران، صاحبان و روسای شرکت‌های خدماتی، تولیدی، صنعتی، اقتصادی و موسسات مالی و اعتباری، همزمان با هفته دولت در مخابرات منطقه البرز و مخابرات منطقه اصفهان برگزار شد.

در این همایش با بیان مزیت‎های نورونتا مطرح شد: در طراحی این شبکه از تجهیزات اختصاصی و با کیفیت بالا استفاده شده که امکان ارائه SLA با سطوح برنز، نقره، طلا و الماس را به مشترکان می‌دهد که برای نگهداری از شبکه و ارائه خدمات به مشترکان آن، تیم های فنیVIP و اختصاصی در نظر گرفته شده است.

 نورونتا برای سرویس‌دهی به مشترکان تجاری، مالی و حاکمیتی طراحی و بصورت کاملاً مجزا از سایر شبکه‌های شرکت مخابرات ایران پیاده‌سازی شده و در طراحی این شبکه از تجهیزات اختصاصی و با کیفیت بسیار بالا استفاده شده که قابلیت ارائه SLA را دارا هستند.

بازار هدف مشتریان این شبکه، شرکت‌ها، سازمان‌ها و نهادهای نیازمند یک شبکه اختصاصی و امن هستند و در صورتی که مشتریان نیاز به برقراری ارتباطی مطمئن با پهنای باند تضمین شده و امنیت لینک بالا و اختصاصی با شعب خود را داشته باشند، لینک‌های ارتباطی نقطه به نقطه و نقطه به چند نقطه شبکه نورونتا، یک راهکار مناسب برای آنها خواهد بود.

همچنین در راستای معرفی سرویس‌های تجاری و تعامل نزدیک‌تر با مشتریان این حوزه، اولین همایش معرفی سرویس‌های تجاری  نورونتا با حضور مدیران، صاحبان و روسای شرکت‌های خدماتی، تولیدی، صنعتی و اقتصادی همزمان با هفته دولت در سالن همایش شهید رشیدی مخابرات منطقه البرز برگزار شد.

در این همایش که مدیران شرکت‌های خدمات‌رسان ، مدیران هشت شهرک صنعتی استان البرز، مدیران شرکت‌های بیمه و کارآفرینی، رئیس اداره فناوری استانداری البرز و مدیران ستادی مخابرات ایران و منطقه البرز شرکت داشتند، مهندس همت زاده مدیر مخابرات منطقه با اشاره به اینکه بیش از ۲۸۶۰ مشترک سرویس تجاری در استان وجود دارد گفت: این میزان مشترک در البرز حدود ۳ درصد از کل مشتریان تجاری کشور را به خود اختصاص داده است.

او در ادامه با بیان اینکه رضایت‌مندی مشتریان مخابرات منطقه البرز از اولویت‌های اصلی این شرکت است گفت: با توجه به ارائه انواع سرویس‌های موجود و افزودن سرویس‌های SLA توانسته‌ایم رضایتمندی بیشتری برای ارائه خدمات به مشتریان ایجاد کنیم.


بیشتر بخوانید:  پرداخت دو ماه از معوقات سال ۹۷ بازنشستگان شرکت مخابرات ایران


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار