استاندار اصفهان گفت:آنچه که نام و یاد شهید رجایی و شهید باهنر را زنده نگه داشته است، اصرار آنها بر ادامه دادن راه امام خمینی(ره) و راه ولایت تا پای جان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،عباس رضایی استاندار اصفهان امروز در آیین یادبود شهیدان باهنر و رجایی و هزار شهید کارمند در گلستان شهدای اصفهان پیرامون ارزش والای شهید اظهار داشت: همه ما روزی با هر پست و منصبی از این دنیا می‌رویم، اما خوشا به حال آنانی که خداوند توفیق شهادت را بر آن‌ها نازل کرد. شهدا همه آن ویژگی‌هایی که یک انسان مومن و متدین باید داشته باشد را داشتند. خاطراتی که از آن‌ها بر جای مانده است باید در کتاب‌ها نگاشته شود تا برای نسل امروز و آینده کشور باقی بماند و بدانند چه کسانی مانع از سرشکستگی میهن اسلامی‌مان در برابر دشمنان شده‌اند.

او افزود: خانواده‌های شهدای عظیم‌الشان ما که امروز خاطرات شهدایشان را در هر محفلی نقل می‌کنند، سال‌هاست که رنج و سختی‌های زیادی را با صبر و بردباری پشت سر گذاشته‌اند. این شکیبایی آن‌ها بدون تردید مورد توجه درگاه الهی است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه مدیران و مسئولان استان اصفهان وظیفه‌ای سنگین‌تر از وظایف مدیران دیگر استان‌ها دارند، افزود: استان اصفهان بیش از ۲۳ هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است. نسبت تعداد آزادگان و ایثارگران استان به جمعیت استان بسیار بیشتر از سایر استان‌های کشور است، بنابراین رسالت سنگین‌تری بر دوش ماست و این کار و تلاش بیشتری را از خدمتگزاران به مردم در این استان می‌طلبد.

او با اشاره به اینکه برای استمرار راه شهدا باید ابتدا خوی و منش شهدا را شناخت گفت: آنچه که نام و یاد شهید رجایی و شهید باهنر را زنده نگه داشته است، اصرار آن‌ها بر ادامه دادن راه امام خمینی (ره) و راه ولایت تا پای جان است، بنابراین ما نیز اگر بخواهیم راه این شهیدان را ادامه دهیم چاره‌ای جز ادامه دادن راه انقلاب اسلامی‌مان نداریم.

رضایی افزود: ساده زیستی و خدوم بودن از ویژگی‌های بارز شهیدان باهنر و رجایی است، بنابراین ما کارکنان دولت نیز اگر می‌خواهیم خدمت‌گزاران حقیقی مردم باشیم، باید ویژگی‌های این دو شهید گرانقدر را سرلوحه کار خود قرار دهیم و بدانیم که روزی ما نیزبه مانند پیشینیان بی‌شمار خود از مناصبمان کنار می‌رویم. پس بهتر است خودمان در این دنیا به حساب خود رسیدگی کنیم تا در آخرت پیش خداوند و مردم شرمگین ظاهر نشویم.

او در رابطه با سنگ‌هایی که دشمن پیش پای مسئولان در راه خدمت به مردم می‌افکند، گفت: متاسفانه دشمن بیراهه‌هایی در مسیر خدمت برایمان می‌تراشند و اگر هم نتراشند به دلیل عدم آگاهی ما در دنیای کنونی که دنیایی است پر از ظلم و کینه و نفرت، خود دچار این بیراهه‌ها می‌شویم و خدمت به مردم که مهمترین وظیفه همه مدیران و مسئولان کشور است را فراموش می‌کنیم.

استاندار اصفهان ادامه داد: ملت غیور و مسلمان ایران با اطاعت از رهنمود‌های رهبر فرزانه انقلاب، علی‌رغم گرفتاری‌های مالی و معیشتی خود را نماد صبر و ایستادگی در مقابل زیاده خواهی‌های دشمنان ایران اسلامی نشان داده‌اند. دشمنانی که محدودیت‌های بی‌رحمانه اقتصادی را بر این مردم اعمال کرده‌اند و سعی دارند با این سلاح ظالمانه، اهداف شیطانی خود را پیش ببرند، اما مردم مسلمان ما با اجابت توصیه‌های رهبر انقلاب و پشتیبانی از سیاست‌های دولت یک دل و یک صدا در مقابل استکبار جهانی و در راس آن آمریکا ایستاده‌اند و اجازه پیشبرد اهداف را به آنان نمی‌دهند.

وی افزود: به همه کارمندان و کارمنان دولت می‌گویم که ما مدیون این انقلاب و مدیون نظام جمهوری اسلامی هستیم. این نظام خدمات زیادی را به ما ارائه کرده است که مهمترین آن، اعطای دوباره عزت و سربلندی به ملت ایران است؛ بنابراین آن کسانی که با دید طلبکارانه به این نظام می‌نگرند جایگاهی در دولت و نظام جمهوری اسلامی ندارد. اکنون وقت آن است که با خدمت به مردم در راستای ایجاد امنیت و رفاه، هرچه بیشتر و بهتر دین خود را به این نظام مقدس ادا کنیم.

انتهای پیام/م

 

مراسم یادبود شهیدان باهنر و رجایی و هزار شهید کارمند در گلستان شهدای اصفهان

برچسب ها: شهدا ، انقلاب اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.