سومین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام آفتاب در خمین پایان یافت.

پایان یافتن مسابقات شطرنج جام آفتاببه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سومین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام آفتاب به مناسبت هفته دولت ، کنگره ملی نقش حضرت امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و یادواره ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی و یک هزار شهید شهرستان خمین در خمین پایان یافت.

سومین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام آفتاب با حضور اساتید و ورزشکاران ۱۰ کشور خارجی و داخلی از اول تا هفتم شهریورماه در مجتمع فرهنگی بیت امام خمینی (ره) شهرستان خمین برگزار شد.

 نفرات برتر  سومین دوره مسابقات شطرنج جام آفتاب که از یکم لغایت ۷ شهریور ماه ۹۸ در محل مجتمع فرهنگی بیت امام خمینی (ره) با شرکت ۷۱ نفر در جدول A و ۱۴۱ نفر در جدول B به رقابت پرداختند به شرخ ذیل است:

جدول A
مقام اول آرش داغلی
مقام دوم آرش طاهباز
مقام سوم مهدی غلامی
مقام چهارم بردیا درینی
مقام پنجم همایون توفیقی
مقام ششم  مطهره اسدی
مقام هفتم مهرداد صداقتی

جدول B
مقام اول محمد جواد ذوالفقاری
مقام دوم احسان علامیر
مقام سوم علیرضا مرادجانی
مقام چهارم محمد متین شمس
مقام پنجم علیرضا حسینی
مقام ششم آرمیس مهدوی
مقام هفتم علی پیکر لیان
مقام هشتم  زهرا حیدری

درپایان  مسئولین استانی و شهرستانی به نفرات برتر لوح تندیس و جوایز نقدی اهدا کردند.

شهریور ماه سال ۹۷ دومین دوره مسابقات شطرنج بین المللی جام آفتاب درخمین در حالی پایان یافت که پرهام مقصودلو نماینده ایران قهرمان این مسابقات شد، کنتساتین شاناوا از گرجستان درجایگاه نایب قهرمانی ایستاد و سید خلیل موسوی نماینده دیگر ایران هم به مقام سومی دست یافت.

در نخستین دوره این رقابت‌ها هم که سال ۹۶ در خمین برگزار شد، مارین بوسیویچ از کشور کرواسی قهرمان، اولگ کرنیف از کشور اسپانیا نایب قهرمان و احسان قائم مقامی از کشور ایران سوم شدند.

حقدادی جایگاه ورزش شهرستان خمین را در سطح استان مرکزی مثبت ارزیابی کرد و گفت: شهرستان خمین توانسته در چند رشته ورزشی قهرمانان بزرگ و ملی را به جامعه ورزش معرفی و برای کشور افتخار آفرینی کنند.

انتهای پیام / م

نتایج مسابقات شطرنج جام آفتاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.