فرمانده کل سپاه گفت: جوانان انقلابی با تکیه بر توان داخلی، به زودی دشمنان کشور را تسلیم اراده‌های خود خواهند کرد.

تسلیم دشمن با اتکاء به توان داخلی کشوربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه  در بازدید از طرح‌های عمرانی آذربایجان شرقی افزود: تنها راه خروج از فضا سازی‌های اقتصادی و سیاسی دشمنان متکی شدن به ظرفیت داخلی است و مقاومت اقتصادی و رونق تولید، عامل بسیار مهم گذر از شرایط به وجود آمده کنونی است.
او گفت: راهی که امروز مردم ایران به رهبری امام خامنه‌ای در پیش گرفته اند مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان است.
سرلشکر سلامی با بیان اینکه دشمن با فرایند مذاکر درصدد تسلیم کردن ملت ایران است تصریح کرد: دشمنان مردم ایران بدانند با ایستادگی، خود اتکایی و تلاش کاری خواهیم کرد تا آن‌ها تسلیم اراده ملت ایران شوند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین نقش سپاه را در محرومیت زدایی و سازندگی بسیار تعین کننده دانست و افزود: قرار گاه سازندگی خاتم الاانبیاء سپاه در آذربایجان شرقی ۳۸ طرح عمرانی به پایان رسانده است و ۱۱ طرح را در حال اجرا دارد.
اوگفت: خط دوم قطار شهری تبریز، خط آبرسانی به تبریز به طول ۸۱ کیلیومتر، جاده مراغه – هشترود و سد کلقان چای از طرح‌های مهم در حال اجرای این قرار گاه است.
سرلشکر سلامی، در بازدید از بزرگترین طرح معدن مس کشور هم گفت: این معدن نماد خود باوری، خود اتکایی و استقلال اقتصادی در آذربایجان شرقی است.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: این معدن با ذخیره ۲ میلیارد تن سنگ مس فعال است و با تکمیل چرخه تغلیظ، پالایش و ذوب مس سونگون به همت جوانان کشورمان اشتغال خوبی در این بخش ایجاد خواهد شد.

 

انتهای پیام/

نقش سپاه را در محرومیت زدایی و سازندگی بسیار تعین کننده است

برچسب ها: سپاه ، انقلاب اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار