مهم‌ترین حوادث امروز شنبه نهم شهریور ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سرهنگ علی افخمی رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی یزد گفت: با تلاش ماموران در سه عملیات ایست و بازرسی جداگانه، ۲۳۴ کیلوگرم تریاک از سه دستگاه خودرو عبوری شبانه روز گذشته در این استان کشف شد.

سرهنگ افخمی افزود: متهمان قصد انتقال مواد یادشده را از شرق و جنوب کشور به استان‌های تهران و البرز داشتند.

او ادامه داد: در این زمینه سه متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی یزد اظهارداشت: از ابتدای سال ۱۳۹۸ تاکنون افزون بر ۱۰ تن انواع مواد مخدر در استان یزد کشف شده است.

توقیف موتورسیکلت غیرمجاز در یزد

سرهنگ منوچهر نصیری فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: ماموران کلانتری ۱۲ قائم یک دستگاه موتور سیکلت هندا ۷۵۰ سی سی قاچاق که با صدای ناهنجار خود آرامش و آسایش شهروندان را سلب کرده بود توقیف و روانه پارکینگ، کردند.

نصیری گفت: در این زمینه راکب موتورسیکلت نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد افزود: با توجه به ممنوعیت تردد موتور‌های سنگین در سطح شهر و با توجه به اینکه این موتورسیکلت‌ها به صورت قاچاق وارد می‌شوند و موجبات رعب و وحشت شهروندان را فراهم می‌کنند برخورد با این موضوع در دستور کار پلیس است.

توقف خودرویی با ۱۹۰ کیلومتر سرعت

سرهنگ مسعود قانعی سرپرست پلیس راه استان یزد گفت: روز گذشته ماموران گشت نامحسوس پلیس راه استان یزد یک دستگاه سواری سمند را با سرعت غیرمجاز در محور یزد به اصفهان متوقف کردند.

سرهنگ مسعود قانعی با بیان اینکه این خودرو با سرعت ۱۹۰ کیلومتر در ساعت در حال حرکت بود گفت: خودرو توقیف و روانه پارکینگ و راننده متخلف نیز به مراجع قانونی معرفی شد.

این مقام مسئول افزود: عجله و شتاب بی مورد برخی رانندگان در سطح جاده‌های کشور، گا‌ها حوادث تلخی را رقم می‌زند که پلیس راه برابر وظایف ذاتی خود با رانندگان متخلف برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار