جمعی از کارکنان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان در یک نشست صمیمانه میزبان مهدی سهرابی دوچرخه سوار تیم ملی ایران بودند.

دوچرخه سوار تیم ملی ایران سفیر منابع طبیعیبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سیروس جوادی کارشناس آموزش و ترویج اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان در این نشست با تاکید بر اهمیت حفاظت از منابع طبیعی گفت: حضور ورزشکاران، قهرمانان، هنرمندان، اساتید، فرهیختگان علم ودانش، افراد سرشناس و دوستداران طبیعت در راستای ترویج فرهنگ منابع طبیعی می‌تواند برای حفاظت از این نعمت‌های الهی موثر باشد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: آقای مهدی سهرابی چند سالی است که با دریافت کارت همیار طبیعت مروج (افتخاری) عضو همیاران طبیعت می‌باشد.

او افزود: سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری متولی حفظ، احیاء، توسعه، و بهره وری اصولی از منابع طبیعی است.

جوادی مردم را صاحبان منابع طبیعی دانست و گفت: طرح همیار طبیعت فرصتی را فراهم کرده تا دوستداران محیط زیست و منابع طبیعی بتوانند به منظور حفاظت از این منابع الهی قدمی مثبت بردارند.

به گفته کارشناس آموزش و ترویج اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در حال حاضر در استان زنجان ۴ هزار و ۶۲۸ نفر همیار طبیعت وجود دارد.

او همچنین از مهدی سهرابی میهمان ویژه‌ی این نشست خواست تا همچنان به عنوان مروج و سفیر و پیام آور فرهنگ منابع طبیعی در کنار طبیعت دوستان به ترویج فرهنگ منابع طبیعی و محیط زیست ادامه دهد.

در ادامه مهدی سهرابی نیز حفاظت و حمایت از منابع طبیعی را یک وظیفه همگانی برشمرد و گفت: به عنوان همیار طبیعت مروج کماکان فعالیت خود را ادامه خواهد داد.

او افزود: حضور ورزشکاران و هنرمندان در چنین عرصه‌هایی موجب اشاعه فرهنگ منابع طبیعی و آگاهی بیشتر مردم از اهمیت حفظ این منابع عظیم خدادادی می‌شود.

انتهای پیام /ن
 

اهمیت حفاظت از منابع طبیعی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.