سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه، از کسب مقام سوم تیم فوتسال دانش‌آموزان دختر متوسطه دوم در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

فوتسالیست های کرمانشاهی مقام سوم مسابقات کشوری را کسب کردندبه گزارش   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، ماشاءالله پروین سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: سی‌امین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه دوم تابستان سال جاری در رشته فوتسال به میزبانی شاهرود برگزار شد.

پروین در ادامه افزود: در این دوره از رقابت‌ها که به صورت مدرسه قهرمان برگزار شد، دانش‌آموزان دختر فوتسالیست کرمانشاهی با شایستگی تمام به مقام سوم این دوره از رقابت‌ها رسیدند.

سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بیان داشت: در این دوره از رقابت‌ها دو تیم شهرستان‌های تهران و کرمان در دیدار فینال مقابل هم به میدان رفتند و با نتیجه ۲ بر ۲ مساوی به پایان رسید، اما در ضربات پنالتی تیم شهرستان‌های تهران توانست حریف خود را شکست دهد و قهرمان این دوره از رقابت‌ها شود و تیم استان کرمان نایب قهرمان این دوره از مسابقات شد.

تیم‌های فوتسال استان‌های کرمانشاه و چهارمحال و بختیاری در دیدار رده‌بندی برای کسب مقام سوم و چهارم رو به روی هم قرار گرفتند که نتیجه ۴ بر ۲ به نفع استان کرمانشاه به پایان رسید.

انتهای  پیام/ز

 

برگزاری مسابقات فوتسال دانش آموزان دختر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.