فرمانده انتظامی مازندران از کشف بیش از ۳۹۲ کیلو انواع موادمخدر در طرح ارتقای امنیت اجتماعی در استان خبر داد.

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری گفت: با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی، مبارزه با قاچاق کالا، مقابله با جرایم، مبارزه با موادمخدر، جمع آوری معتادان ولگرد، انتظام بخشی ترافیکی، کنترل مجرمان سابقه دار، ساماندهی مناطق حاشیه نشین و در نهایت کاهش آسیب‌های اجتماعی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی به مدت ۳ روز در شهرستان‌های استان به  اجرا درآمد.

او با بیان کشف ۳۶۱ فقره انواع سرقت، افزود: در این طرح، ۲۸۲ سارق شناسایی و دستگیر و همچنین ۱۶ دستگاه خودرو سرقتی نیز از متهمان کشف شد.

سردار میرفیضی با اشاره به کشف ۳۹۲ کیلو انواع موادمخدر، از شناسایی و دستگیری ۲۲ قاچاقچی موادمخدر، ۱۳۸ خرده فروش و ۲۶۸ معتاد متجاهر در این طرح خبر داد و افزود: متهمان به مرجع قضائی معرفی و معتادان به مراکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ و ۱۵ اعزام شدند.

او از پلمب ۳۹ واحد صنفی متخلف در این طرح خبر داد و افزود: در راستای مقابله با اراذل و اوباش و هنجارشکنان، ۱۳ متهم به شرارت و اراذل و اوباش شناسایی و دستگیر شدند و ۵۱ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف شد.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه یکی از محور‌های مهم طرح ارتقای امنیت اجتماعی، برقراری نظم و امنیت ترافیکی و انضباط بخشی در معابر عمومی و جاده های استان است، گفت: بیش از ۴۲ هزار و ۳۹۴ تخلف در حوزه راهنمایی و رانندگی به ثبت رسیده و یک هزار و ۱۲۰ دستگاه خودرو و ۹۰۷ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز پس از اعمال قانون، توقیف شد.

او با اشاره به اینکه این طرح‌ها متناسب با جغرافیای جرم در استان اجرا می‌شود، افزود: افزایش احساس امنیت از خود امنیت مهم‌تر است و ملاک ارزیابی ما از عملکرد کارکنان پلیس، رضایتمندی مردمی است.

سردار میرفیضی گفت: به لطف الهی و با همت و هوشیاری همه دستگاه‌ها و همکاری خوب مردم با پلیس امنیت مطلوبی در استان حاکم است.
انتهای پیام/س


اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.