رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشان با تاکید بر اینکه تعاون، یکی از راه‌های مردم محوری در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی است از افتتاح ۱۱ طرح تعاونی در کاشان با اشتغالزایی ۲۰۹ نفر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،حسن رمضانی، رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشان، در گفت وگو با خبرنگاران با گرامیداشت هفته تعاون (۹ تا ۱۵ شهریور) گفت: این طرح‌ها در بخش‌های گردشگری، تولیدی، خدماتی، مسکن و حمل و نقل با سرمایه گذاری ۲۰۳ میلیارد ریال بهره برداری می‌شود.

به گفته او، این ۱۱ طرح در قالب ۸۰ طرح تعاون استان اصفهان بصورت متمرکز در روز چهارشنبه ۱۳ شهریورماه در این استان بهره برداری می‌شود.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشان، بازدید از واحد‌های اقتصادی تعاون در حوزه گل و گلاب، فرش دستباف و ساختمان را با حضور فرماندار کاشان در روز سه شنبه ۱۲ شهریورماه را یکی دیگر از برنامه‌های اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشان به مناسبت هفته تعاون یادآورشد و گفت: واگذاری ۷۰ واحد مسکونی در بخش تعاون، برگزاری همایشی در این اداره با موضوع بررسی مشکلات تعاونگران با حضور تیغ ساز، معاون مدیر کل استان و یک گردهمایی تعاونگران در شرکت تعاونی کامیون داران همراه با مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان از دیگر برنامه‌های این اداره است.

 


تقدیر از تعاونی برتر کاشان در همایش استان اصفهان

رمضانی، با اشاره به برگزاری چهاردهمین همایش تعاونی‌های برتر استان، گفت: تقدیراز تعدادی تعاونی‌های برتر استان چهارشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد که در این همایش از دو شرکت تعاونی بانوان یاس کبود با ۱۲۰۰ عضو و شرکت تعاونی صنف باطری سازان با ۵۰ عضو به عنوان تعاونی برتر تقدیرخواهد شد.
 


 تأسیس ۷ تعاونی جدید درشهرستان کاشان طی یکسال اخیر


رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشان، در ادامه از تأسیس هفت تعاونی جدید در این شهرستان طی یکسال اخیر (از شهریور ۹۷ تا شهریور ۹۸) خبرداد و اظهارداشت: با تأسیس این هفت تعاونی در حوزه‌های خدمات ساختمان، تولید و توزیع با عضویت ۱۱۶ نفر و اشتغال زایی ۱۰۰ نفر بصورت مستقیم راه اندازی شده است.

رمضانی، از آموزش بالغ بر ۳ هزار نفر ساعت طی یکسال گذشته در بخش تعاون خبرداد و گفت: عمده این آموزش‌ها در حوزه‌های اداری و مالی بوده است.

او، تصریح کرد: بالغ بر ۱۱۵ بازدید نظارتی و ۷۲ بازدید مالی از واحد‌های اقتصادی بخش تعاون نیز طی یکسال گذشته انجام شده است.

به گفته او، تعداد ۲۹۰ تعاونی فعال با اشتغالزایی ۳۵۰۰ نفر بصورت مستقیم و عضویت و پوشش ۲۱۰ هزار نفر از شهروندان کاشانی در این شهرستان فعالیت دارد.


انتهای پیام/م

برچسب ها: وزارت کار ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار