مدیر روابط عمومی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی خراسان رضوی گفت: نخستین جشنواره رسانه‌های ورزشی استان در بخش نوشتاری، عکس و دیداری و شنیداری برگزار می شود.

برگزاری نخستین جشنواره رسانه‌های ورزشی در خراسان رضویبهمن هوشمند فر مدیر روابط عمومی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، هدف از برگزاری جشنواره رسانه‌های ورزشی را معرفی نخبگان عرصه رسانه استان به جامعه مطبوعات کشور و با رویکرد رسانه ورزشی دانست.

او افزود: این جشنواره در ۳ بخش نوشتاری، عکس و دیداری و شنیداری برگزار می‌شود.
هوشمند فر ادامه داد: تمام خبرنگاران فعال در خراسان رضوی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند باتوجه به اینکه آثار صرفا ورزشی باشد و اولویت داوری با آثار منتشر شده در رسانه بومی است.
 
مدیر روابط عمومی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی خراسان رضوی افزود: مهلت آثار ارسال ۱۵ مهر امسال است که آثار در هربخش توسط ۳ داور بررسی می‌شود و  در آبان نتایج این جشنواره اعلام می شود.
 
همچنین داوران بخش دیداری و شنیداری جهانگیر کوثری، حامد غفاری و موسی خادم، بخش مکتوب سید جلال فیاضی، مهدی هژبری و علی عالی و بخش عکس، فرامرز عامل بردبار، احمد معینی جم و فرشاد عباسی هستند.
 
انتهای پیام//ف.ح
 

خبرنگاران فعال استان می توانند در جشنواره رسانه‌های ورزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.