در پی دستور مقام قضایی مبنی بر رفع تصرف از اراضی ملی، ۹/۵ هکتار از اراضی منابع طبیعی شهرستان اسلام آباد غرب با حضور مدیردفتر اجرای احکام کیفری اسلام آباد غرب و رئیس منابع طبیعی شهرستان اسلام آباد غرب خلع ید عملی گردید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،قنبری رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اسلام آباد غرب گفت : از ابتدای سال ۹۸ حسب دستور محاکم قضایی و آرای صادره به میزان ۱۹ هکتار از اراضی تصرفی حوزه اسلام آباد غرب به صورت عملی خلع ید گردیده است که این احکام در تصرفات خارج از کمربند حفاظتی شهرستان می‌باشد.

او گفت : باید از نیرو انتظامی و دستگاه قضایی تشکر کرد، زیرا با هماهنگی مطلوبی که فی مابین اداره منابع طبیعی شهرستان اسلام آباد غرب، نیرو انتظامی و دستگاه قضایی وجود دارد آراء در کمترین زمان صادر می‌شود که این جای تشکر دارد.

قنبری افزود : در زمینه اجرای طرح‌های اجرایی سال ۹۸ و در ادامه اقدامات عملیاتی این اداره از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در سال ۱۳۹۷ و در سال ۱۳۹۸ هم با اختصاص اعتباری بالغ بر ۲/۵ میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی و تحت عنوان مدیریت بوم سازگان زاگرس در حوزه آبخیز هرسم و سیاهخور عملیات اجرایی احداث سازه‌های آبخیزداری، جنگلکاری اقتصادی و تولید نهال خواهیم داشت که کلنگ عملیات مذکور در هفته دولت زده شد .

 

 

انتهای پیام/د

۱۹ هکتار از اراضی تصرفی حوزه اسلام آباد غرب به صورت عملی خلع ید گردید

 

برچسب ها: محیط زیست ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.