مدیر کل دامپزشکی استان قزوین از رایگان بودن کشتار دام در کشتارگاه‌های استان برای هیئت‌های عزاداری خبر داد و از مسئولان هیئت‌ها خواست از کشتار دام در معابر عمومی خودداری کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حمید زینالی مدیر کل دامپزشکی استان قزوین از رایگان بودن کشتار دام در کشتارگاه‌های استان برای هیئت‌های عزاداری خبر داد و گفت: کشتار دام در معابر عمومی، آلودگی‌های بهداشتی و زیست محیطی به دنبال دارد که توصیه می‌شود مسئولان هیئت‌ها از این کار پرهیز کنند.

زینالی همچنین توصیه کرد تا مسئولان هیئت‌ها گوشت خود را از مراکز تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند در غیر اینصورت می‌توانند ضمن تماس با شماره تلفن ۴ رقمی ۱۵۱۲ بصورت ۲۴ ساعته از خدمات رایگان اکیپ‌های ثابت و سیار دامپزشکی در این ایام بهره‌مند شوند.

مدیر کل دامپزشکی استان قزوین در ادامه از حضور کارشناسان دامپزشکی در ستاد تسهیلات محرم خبر داد و گفت: این کارشناسان در ستاد توصیه‌های بهداشتی را در باره نحوه استفاده از فرآورده‌های خام دامی (گوشت قرمز، گوشت سفید و شیر) به مسئولان هیئت‌ها ارائه می‌کنند و همچنین راهکار‌های ذبح بهداشتی دام را به مراجعین متذکر می‌شوند.

انتهای پیام/ک

مسئولان هیئت‌ها  از کشتار دام در معابر عمومی خودداری کنند

برچسب ها: دامپزشکی ، محرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار