معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه از تاخیر استقرار ستاد‌های معین کرمانشاه برای اربعین انتقاد کرد.

به گزارش   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مهرداد سالاری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت : با توجه به حذف ویزا و فراهم آمدن شرایط آسان‌تر برای اعزام به عتبات عالیات، پیش‌بینی می‌شود امسال شاهد حضور بیشتر زوار در مراسم اربعین حسینی باشیم و در حال حاضر نیز تردد از این مسیر آغاز شده است.

او گفت : برای سهولت تردد زائران اربعین لازم است خدمات مناسبی در نظر گرفته شود تا در مسیر تردد زوار مشکلی رخ ندهد لذا به این منظور باید دستگاه‌های مربوطه به طور جدی پای کار باشند.

او از تأخیر استقرار ستاد‌های معین در استان کرمانشاه ابراز نگرانی کرد و افزود: اگر در این راستا ستادی وارد عمل نشود باید با امکانات و قابلیت‌های داخل استان پاسخگوی ارائه خدمات باشیم.

سالاری گفت: در حال حاضر شهرداری منطقه ۱۳ تهران بخشی از خدمات شهری را در مسیر زوار اربعین در قصرشیرین انجام داده است و ستاد معین استان‌های همدان، آذربایجان غربی، کردستان و اردبیل نیز طی روز‌های آینده امکاناتی را جهت خدمات دهی در استان کرمانشاه مستقر خواهند کرد.

این مسئول گفت: دستگاه‌های خدمات رسان که در منطقه مستقر می‌شوند باید از جاده اصلی فاصله بگیرند تا در طول مسیر، گره ترافیکی ایجاد نشود.

سالاری با تاکید بر نصب سایبان در مسیر حرکت زوار اربعین گفت: تعمیر و ساماندهی جاده ریخک باید با سرعت بیشتری انجام شود.

او گفت: امسال ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه زیرساخت‌های اربعین از جمله روکش جاده‌ها در استان در نظر گرفته شده است که تا کنون ۱۰ میلیارد تومان آن اختصاص داده شده است.

او افزود: بحث روکش جاده‌ای مسیر، نصب تابلوها، دوربین کنترل سرعت و … هر چه سریع‌تر در مسیر حرکت زوار تا خسروی صورت بگیرد.

او افزود: شهرداری قصر شیرین نسبت به فضا سازی مسیر قصرشیرین-خسروی از قبیل نصب علائم، پرچم، نوشته‌ها و چراغ‌های ال‌ای دی با مضمون اذکار خداوند و شعار اربعین در تابلو‌های نصب شده در مسیر پیاده روی و سطح شهر اهتمام لازم را به کار بگیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: شهرداری‌های شهر‌هایی که در مسیر تردد زوار هستند به هیچ وجه اجازه حفاری در جاده‌های اصلی را ندهند و جاده‌هایی که در آن‌ها حفاری‌هایی در دست اقدام است هر چه سریع‌تر تعمیر شود.

او افزود: جهت نصب ۶ دستگاه سیار پرتابل تقویت کننده شبکه در مسیر قصرشیرین- خسروی با هماهنگی و همکاری شرکت توزیع نیروی برق در مسیر پیاده روی اقدامات لازم صورت بگیرد تا شاهد نقطه کور در مسیر نباشیم .

 

 

انتهای پیام/د

حذف ویزا و فراهم آمدن شرایط آسان‌تر برای اعزام به عتبات عالیات

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.