نخست‌وزیر باهاما از کشته شدن ۵ نفر در این کشور بر اثر طوفان دوریان خبر داده و افزود این طوفان باعث افزایش سطح آب دریا و به زیر آب رفتن مناطق زیادی از این جزیره شد.

افزایش قربانیان طوفان دوریان در باهاما به ۵ تنبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری فرانسه، نخست‌وزیر باهاما از کشته شدن ۵ نفر در این کشور بر اثر طوفان دوریان خبر داده و افزود این طوفان باعث افزایش سطح آب دریا و به زیر آب رفتن مناطق زیادی از این جزیره شد.

توفان درجه ۵ دوریان که از روز گذشته وارد باهاما در آمریکا شده قویترین توفان پس از اندرو در سال ۱۹۹۲ در این منطقه است.

پایگاه اینترنتی روزنامه یو اس اس تودی پیش از این گزارش داده بود همزمان با ورود توفان دوریان به آمریکا شرکت‌های هواپیمایی در ایالت‌های شرقی و جنوب شرقی آمریکا بیشتر پرواز‌های امروز خود را لغو کرده اند.

بر این اساس، به دلیل شرایط بد جوی و ورود توفان دوریان ۶۰۰ پرواز برای روز دوشنبه لغو شدند. بیشترین تعداد لغو پرواز‌ها متعلق به فرودگاه‌های فلوریدا است.

این در حالی است که فرودگاه بین المللی اورلاندو نیز ضمن لغو پرواز‌های خود تا زمان خروج کامل توفان، تا پاین روز دوشنبه بسته باقی می‌ماند. ۲۲۷ پرواز فرودگاه بین المللی اورلاندو و ۶۲ پرواز فرودگاه اولاندو استنفورد نیز لغو شده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار