نایب رئیس خانه احزاب گفت: همایش خانه احزاب ۸ مهر با حضور وزیر کشور و سخنگویان شورای نگهبان و قوای سه‌گانه برگزار می‌شود.

برگزاری همایش خانه احزاب با موضوع انتخابات 8 مهر/افتتاحیه با سخنرانی وزیر کشورقدرتعلی حشمتیان نایب رئیس خانه احزاب ایران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرنگار  احزاب و تشکل‌ها گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد تصمیمات و مصوبات اخیر خانه احزاب اظهار کرد: رئیس خانه احزاب طبق توافق فعلاً روح الامینی از جریان اصولگرایی است، همچنین بنده از طرف مستقلین و کمالی از سوی اصلاح طلبان به عنوان نایب رئیس با او همکاری می‌کنیم.

حشمتیان ادامه داد: در شش ماه گذشته جلسات به صورت مکرر هر ۱۵ روز یک بار برگزار و اخبار آن اعلام شده است که دوستان هم نظرات خود را بیان می‌کنند.

دبیرکل حزب مستقلین و اعتدال گفت: متاسفانه در شش ماه گذشته هیچ یک از دفاتر خانه احزاب که باید افتتاح می‌شدند هنوز به مرحله افتتاح نرسیده‌اند، در حال حاضر همان ۱۶ دفتر نمایندگی خانه احزاب گذشته را داریم که در دوره غفوری‌فرد ۱ دفتر، در دوره بنده ۱۰ دفتر و در دوره کمالی هم ۵ دفتر در سطح کشور افتتاح شدند، امیدوارم روح‌الامینی بتواند در دوره خود چند دفتر نمایندگی خانه احزاب را در سطح کشور فعال کند.

نایب رئیس خانه احزاب خاطرنشان کرد: طبق قوانین و مقررات باید همایشی با موضوع انتخابات برگزار می‌شد که امسال با توجه به مشکلات تاکنون این اتفاق نیافتاده است، اما اولین همایش سال جاری با موضوع انتخابات پنجشنبه ۸ مهر برگزار می‌شود و سخنگویان شورای نگهبان، قوه قضاییه، قوه مقننه، قوه مجریه، نمایندگان احزاب سراسر کشور و ۵ نماینده از هر فراکسیون مجلس شورای اسلامی در این همایش دعوت خواهند شد.

او افزود: در این همایش علاوه بر اینکه رئیس خانه احزاب گزارش جلسه را خواهد خواند، گزارشی هم از وضعیت انتخابات در کشور ارائه می‌شود و بنای ما این است که از وزیر محترم کشور دعوت کنیم تا به عنوان افتتاحیه سخنران جلسه باشد.

حشمتیان تصریح کرد: رئیس خانه احزاب یک هفته قبل از این همایش حتماً گزارشی به رسانه‌ها اعلام خواهد کرد، محل همایش در وزارت کشور خواهد بود که از ساعت ۸/۳۰ الی ۱۲ به مدت نزدیک به چهار ساعت جلسه طول خواهد کشید و امیدوارم همایش پرباری برای انتخابات پیش رو باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۱:۰۳ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
به نماینده ای رای بدهید که طعم تلخ فقر را چشیده باشد…..امام خمینی.
آخرین اخبار