تفاهم نامه همکاری میان شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی و دانشگاه فردوسی با محوریت تولید و حمایت از ایده‌های نو و تأسیس شرکت‌های دانش بنیان امضا شد.

امضاء تفاهم نامه همکاری میان شهرک‌های صنعتی و دانشگاه فردوسیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، اصغر مصاحب معاون صنایع کوچک کشور با اشاره به امضا تفاهم نامه همکاری میان شهرک‌های صنعتی و دانشگاه فردوسی، گفت: همکاری‌های مطلوب شرکت استانی با دانشگاه فردوسی در جریان است که با امضای این تفاهم نامه، روابط عمیق‌تر و هم افزایی مطلوبی ایجاد می‌شود و  واحد‌های صنعتی، شرکت‌های دانش بنیان و دانشگاه که حلقه های اصلی این زنجیر هستند، تاثیر گذاری آن را خواهند دید.
 
او تصریح کرد: سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، رویکرد اقتصاد مقاومتی دارد و ظرفیت‌های مختلف تولیدی و کارآفرینی را برای صنعتگران و سرمایه گذاران صنعتی ایجاد کرده است.
 
معاون صنایع کوچک کشور گفت: همچنین این سازمان برای واحد‌های صنعتی در حوزه صنایع کوچک برنامه های ویژه‌ای دارد؛ ازجمله عارضه یابی صنعتی، پیاده سازی پروژه‌های بهبود و ارائه مشاوره توسط نخبگان صنعتی و دانشگاهی، که واحد‌های صنعتی بتوانند با استفاده از تمام ظرفیت‌های کشور و ویژگی های خاص هر منطقه به ویژه مناطق روستایی بهترین بهره گیری را داشته باشند.

مصاحب افزود: اهداف این تفاهم نامه در جهت برقراری ارتباط منظم و سازمان یافته و بهره گیری از توانمندی‌های علمی، تحقیقاتی، پژوهشی، مشاوره‌ای و فناوری با محوریت تولید است؛ مدت اعتبار آن هم از زمان شروع همکاری مشترک سه سال تعیین شده است.
 
او ادامه داد: وظیفه خود می‌دانیم تا با تعامل بیشتر با مجموعه‌های دانشگاهی و دانش محور، زمینه رشد و ارتقاء صنعتگران را فراهم کنیم و برای کمک به مدیریت و حل مسائل صاحبان صنایع گام برداریم.
 
انتهای پیام// م.ب
 

برنامه های ویژه سازمان صنایع کوچک کشور برای واحد های صنعتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار