معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، گفت: سیاست‌های دولت باعث شده رقابت پذیری واحد‌های صنعتی کوچک و متوسط افزایش یابند، این مهم در کنار بین المللی سازی sme‌ ها از اساسی‌ترین برنامه‌های فعلی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران است.

افزایش رقابت پذیری واحد‌های صنعتی کوچک و متوسطبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، اصغر مصاحب معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در حاشیه بازدید از سه واحد صنعتی در شهرک صنعتی توس، گفت: واحد‌های صنعتی کوچک و متوسط ظرفیت‌های فراوانی برای ایجاد تولید و اشتغال دارند و این ظرفیت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی باعث رشد کارآفرینی و توسعه فضای کسب و کار شده است.

او تصریح کرد: کلیدی‌ترین کار واحد‌های صنعتی رفع نیاز داخل و در کنار آن صادرات محصولات بوده که واحد‌های صنعتی با جدیت و نیز با حمایت‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، در این مسیر حرکت می‌کنند.

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: از ابتدای امسال تا پایان مرداد ماه بالغ بر یک هزار واحد صنعتی، یک میلیارد و ۳۰ میلیون یورو صادرات به کشور‌های هدف صادراتی داشته اند.

مصاحب افزود: خراسان رضوی جزو استان‌های پیشرو و دارای شاخص های مطلوب واحد های صنعتی در حوزه تولید می باشد.

او ادامه داد: امروز بسیاری از واحد‌های صنعتی کوچک نیاز صنایع بزرگ و تولید داخل را حل کرده و پیاده سازی نظام مبادلات پیمانکاری فرعی ایران Ispx مصداق بارز این اقدام است.

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: واحد‌های صنعتی کوچک کشور فعالیت‌های خود را محدود نکرده اند و هر جا که ظرفیت برای افزایش تولید و اشتغال باشد ورود پیدا کرده و از تمام ظرفیت‌ها به خوبی استفاده می‌کنند.
 
انتهای پیام// م.ب
 

رفع نیاز صنایع بزرگ توسط واحد های صنعتی کوچک

 
برچسب ها: صنعت ، صادرات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار