دانش آموزان گیلانی در جشنواره کشوری سفیران سلامت رتبه‌های برتر را به دست آوردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، امیر سراجی، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گیلان گفت: ۲ دانش آموز گیلانی؛ پرنیان پورکریم در داستان نویسی و ریحانه صمدی در رشته عکاسی به ترتیب مقام‌های اول و دوم جشنواره کشوری سفیران سلامت را از آن خود کردند.

او افزود: بر اساس اعلام نتایج دبیرخانه جشنواره کشوری سفیران سلامت دانش آموزی از سوی دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش پرنیان پورکریم از دبیرستان شاهد فاطمه زهرا (س) شهرستان لاهیجان مقام اول داستان نویسی را از آن خود کرد.

معاون آموزش و پرورش گیلان اظهار داشت: ریحانه صمدی از دبیرستان هجرت ناحیه یک رشت نیز مقام دوم عکاسی ویژه جشنواره کشوری سفیران سلامت دانش آموزی در سال تحصیلی ۹۸ – ۹۷ را به دست آورده است.

سراجی فرهنگ سازی و نهادینه کردن آموزش و مشارکت دانش آموزان در مفاهیم و اصول سلامتی و بهداشتی را از اهداف جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی اعلام و تصریح کرد: سفیران سلامت یکی از برنامه‌های محوری حوزه سلامت آموزش و پرورش است که در فرآیندی دانش آموزان در ۱۲ سرفصل مختلف، مطالب و موضوعات مرتبط با بهداشت فردی، بهداشت روانی و بهداشت عمومی را آموزش می‌بینند و به سایر دانش آموزان و خانواده‌ها انتقال می‌دهند.

انتهای پیام/ع

دانش آموزان گیلانی، رتبه برتر در جشنواره کشوری سفیران سلامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.