مدیر داخلی بیمارستان گلستان اهواز ماجرای حمله افراد ناشناس به راننده خودرو حمل داروی این بیمارستان و سرقت دارو‌ها را تشریح کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شهیار میرخشتی مدیر داخلی بیمارستان گلستان اهواز گفت: دیروز، سه شنبه ۱۲ شهریورماه، سهمیه ماهانه دارو‌های مخدر بیمارستان گلستان اهواز براساس نامه کتبی از معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اهواز به وسیله یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ تحویل گرفته شد.

او بیان داشت: لاستیک این خودرو در مسیر بازگشت به بیمارستان در یکی از نقاط شهر اهواز از سوی فردی ناشناس در ترافیک با چاقو پنجر شده و راننده برای حفظ امنیت در کنار یکی از ماموران نیروی انتظامی توقف کرد.

میرخشتی تصریح کرد: در پی این اقدام و پس از تماس راننده پژو با بیمارستان، سرانجام یک دستگاه وانت استیجاری برای دریافت دارو‌ها از سواری پژو به محل اعزام شد و این خودرو نیز در مسیر بازگشت در حوالی فلکه پارک قوری اهواز از سوی ۳ خودرو متوقف و راننده با چوب مضروب شد و وانت حامل دارو به سرقت رفت.


بیشتر بخوانید:حمله به کادر اورژانس در شاهین شهر/ دعوای دسته‎جمعی که نیمه دوم هم داشت


مدیر داخلی بیمارستان گلستان اهواز اذعان داشت: راننده وانت بار بلافاصله حراست و امور حقوقی بیمارستان را در جریان قرار داده و گزارش این سرقت به نیروی انتظامی و دادستانی نیز ارسال شده است.

شهیار میرخشتی با بیان اینکه وانت مذکور عصر دیروز در اطراف شهر اهواز پیدا شد، اذعان داشت: از دارو‌های موجود در این خودرو به ارزش ۳۲۰ میلیون ریال خبری نیست و دارو‌ها به سرقت رفته است.

به گفته این مقام مسئول، پرونده این سرقت در دست پیگیری است.

انتهای پیام/گ

سرقت دارو‌های موادمخدر در اهواز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.