به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، میلاد کریمی، مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان از سال گذشته ساماندهی سرویس مدارس آغاز شده و از نام نویسی ۳ هزار خودرو در سامانه، یک هزار و ۵۰۰ مورد تایید قرار گرفتهاند.
او گفت: در حال حاضر ۳ هزار و ۵۰۰ سرویس مدرسه در همدان به دانش آموزان خدمات ارائه میدهند که امیدواریم امسال ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از رانندگان این وسایل نقلیه ساماندهی شوند.
مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان بیان کرد: مدیران در ساماندهی سرویس مدارس نقش قابل توجهی دارند و اگر قرار باشد همکاری لازم را نداشته باشند و تعهدی نباشد، مشکلات زیادی ایجاد میشود.
کریمی از آموزش مدیران مدارس در ساماندهی سرویسهای مدارس در روز ۲۶ شهریور خبر داد و افزود: ابتدای مهرماه نیز همایش آموزشی برای رانندگان سرویسهای مدارس برگزار می شود.
او با اشاره به نظافت سرویس مدارس در ابتدای مهرماه گفت: با بازگشایی مدارس و لزوم نظارت بر کار سرویسهای مدارس، ۱۰ خودرو بازرسی از ۳۱ شهریورماه نظارت بر کار سرویس های مدارس را آغاز خواهند کرد .
مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان با بیان اینکه سال گذشته ۲ هزار و ۵۰۰ مورد برخورد با سرویس مدارس انجام شد افزود: هر برچسب سرویس مدارس ۸۰ هزار تومان هزینه دارد و عدم سوء پیشینه راننده وداشتن معاینه فنی خودرو از شرایط واگذاری سرویس مدارس به متقاضیان است.
او افزود: ۲۵ شهریور از برچسب سرویس مدارس رونمایی خواهد شد .
انتهای پیام/ب