مدیرکل اداره تعزیرات حکومتی شهر تهران درباره سوء استفاده کلاهبرداران از حجاج برای واردات گوشی‌های تلفن همراه قاچاق توضیحاتی داد.

///بعد از تایید آقای عابد منتشر شود///عدم تطابق مشخصات تلفن همراه وارداتی با وراد کننده آن به منزله قاچاق استمحمد علی اسفنانی مدیرکل اداره تعزیرات حکومتی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سوءاستفاده کلاهبرداران از حجاج با ترفند ارائه سیم کارت رایگان و استفاده از مدارک آن‌ها برای ثبت ریجستری تلفن همراه قاچاق، گفت: در تحقیقات اگر مشخص شود که تلفن همراهی به صورت مسافری وارد کشور شده است و مشخصاتش با وارد کننده آن تطابق نداشته باشد، در این صورت موضوع مصداق کالای قاچاق است.

اسفنانی خطاب به حجاج و سایر هموطنان گفت: افراد به بهانه برنده شدن در قرعه کشی و ترخیص کالا، شماره و گذرنامه خود را در اختیار فرد دیگری قرار ندهند، چرا که بعد‌ها ممکن است ناخواسته دچار مشکلاتی شوند.


بیشتر بخوانید: بررسی ۸۸۵۰ شکایت مردمی از خودروسازان در سازمان تعزیرات/ شناسایی ثبت‌کننده ۹۰۴ تلفن همراه غیرقانونی در سامانه همتا


گفتنی است؛ محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور در توئیتر خود از کلاهبرداری برخی از سودجویان در حوزه واردات تلفن همراه ریجستر نشده با سوء استفاده از حجاج خبر داده بود.

انتهای پیام/

سوء استفاده از حجاج برای واردات گوشی‌های تلفن همراه قاچاق به کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار