مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶ بقعه متبرکه این استان جمعه ۱۵ شهریورماه ۱۳۹۸ میزبان همایش شیرخوارگان حسینی است.

برپایی همایش شیرخوارگان حسینی در۶ بقعه متبرکه

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،حجت الاسلام سید نورالله جنتی پور این ۶ بقعه متبرکه شامل امامزاده سید محمد (ع) سی سخت، امامزاده بی بی خاتونین (س) مارگون بویراحمد، امامزاده آقامیر (ع) کهگیلویه، امامزاده محمد (ع) سرآبیز باشت، امامزاده سید صفدر (ع) طولیان کهگیلویه و امامزاده میرسالار (ع) دیشموک است.

او افزود: همایش مذهبی و فرهنگی شیرخوارگان حسینی در برخی از این ۶ بقعه متبرکه کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر و در تعدادی از آن‌ها نیز بعدازظهر جمعه برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همایش شیرخوارگان حسینی همه ساله در نخستین جمعه ماه محرم و همزمان با سراسر کشور در این استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام جنتی پور عنوان کرد: همایش شیرخوارگان حسینی نیز از ساعت هشت و ۳۰ دقیقه صبح در حسینیه ثارالله شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد واقع در خیابان ارتش آغاز می‌شود.

جنتی پور در ادامه گفت: دعوت می‌شود که مسئولان اجرایی و قشر‌های مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد به ویژه مادران همراه با نوزادان شیرخوار خود حضور گسترده‌ای در این همایش داشته باشند.

انتهای پیام/پ

همایش شیرخوارگان حسینی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.