مدیر کل صداوسیمای زنجان در دیدار هیات امناء فاطمیون از برنامه ریزی صداوسیمای استان برای پوشش دسته های عزاداری زنجان در دهه اول محرم خبر داد.

برنامه ریزی صداوسیمای استان برای پوشش  دسته های عزاداری زنجان در دهه اول محرمبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛لطیفی مدیرکل صداوسیمای زنجان در این دیدار عزاداری بی آلایش، مخلصانه وبی حاشیه مردم مومن استان زنجان را عامل تبدیل این استان به پایتخت شور وشعور حسینی والگویی ارزشمند برای سایر مناطق کشور دانست.

آقای لطیفی تبلیغ گسترده جبهه معاند تشیع را از طریق دهها کانال ماهواره ای و فضای مجازی یادآورشد و خاطر نشان کرد:ارائه چهره خشن از تشیع در دستور کار دستگاه تبلیغاتی دشمنان است وهمین امر اهمیت برگزاری بی حاشیه مراسم عزاداری را مشخص می کند که به حمد الهی شاهد تحقق این امر مهم در دسته جات عزاداری استان زنجان هستیم.

مدیرکل صداوسیمای زنجان دقت نظر در محتوای اشعار ومرثیه ها ونگاه هوشمندانه وتوام با بصیرت به مسائل جاری کشور را از ضروریات مورد توجه مسئولین وبرگزارکنندگان مجالس وهیات حسینی بیان کرد و افزود: اشعار مورد استفاده در دسته عزاداری هیات فاطمیون زنجان در سنوات گذشته پرمغز حماسی و ارزشمند بوده است.

او افزود: حضور گسترده جوانان در دسته عزاداری فاطمیون ظرفیتی عظیم در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس است و رسانه استانی تمهیدات لازم را برای انعکاس این حرکت عظیم انجام داده است.

آقای شبیری مسئول هیات امناء فاطمیون نیز با تقدیر از تلاشهای رسانه استانی، مسیر انتخاب شده برای حرکت این دسته عزاداری را یادمان شهداء بیان نمود وگفت:امروز این هیات کانون جذب نوجوانان وجوانان ومحلی مناسب برای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت وزنده نگه داشتن ارزشهای دفاع مقدس شده است.

در ادامه این جلسه حاضرین هر یک به بیان نقطه نظرات خود برای برگزاری و پوشش شایسته این دسته عزاداری باشکوه ، پرداختند .

 

انتهای پیام/ر

دیدار هیات امناء فاطمیون با مدیر کل صداوسیمای زنجان

برچسب ها: صداوسیما ، محرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.