امام جمعه بیرجند گفت: امربه معروف و نهی از منکر در جامعه امروز وظیفه همه است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،آیت الله عبادی امام جمعه بیرجند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه یاد آوری شود و این وظیفه فردی نیست و تمام جامعه باید آن را انجام دهند تا به رشد و کمال برسد.

او با بیان اینکه امام حسین (ع) نه تنها برای مسلمانان، بلکه برای سایر ادیان الگو و مقدس است افزود: مراسم شیرخوارگان حسینی که در ایران و ۴۰ کشور دیگر برگزار می‌شود پیامش برای بی رحم‌های کودک کش سعودی و یهودی این است که کودک کشی‌ها را کنار بگذارند.

آیت الله عبادی اظهار کرد: نباید هیچ وقت دشمن را ضعیف دانست و از او غافل شد چرا که او همیشه در حال برنامه ریزی برای توطئه است و باید با هوشیاری و تقوا در مقابل آن ایستاد.

امام جمعه بیرجند و نماینده، ولی فقیه در استان با بیان اینکه دشمن سعی دارد از فضای مجازی و حقیقی با کتاب‌ها و شعار‌های گوناگون ما را از هدفی که داریم باز دارد ، بیان کرد:  این همان شبیه خون فرهنگی است که رهبر انقلاب سال‌ها پیش به آن اشاره کرده اند.

او تصریح کرد: باید سنگر خود را در برابر دشمن مستحکم کرد و جلوی آن‌ها ایستاد چرا که دشمنان فرهنگ، سیاست و اقتصاد کشور را هدف گرفته اند.

انتهای پیام/ ی

امر به معروف و نهی از منکر تنها وظیفه فردی نیست

برچسب ها: ولی فقیه ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.