کادرفنی تیم ملی فوتبال امید ایران درصدد هستند تا همراه با تیم به المپیک ۲۰۲۰ برسند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال امید ایران درصدد است تا با هدایت فرهاد مجیدی به المپیک ۲۰۲۰ صعود کند و در این راه مسابقات سختی را پیش رو دارند.

سرمربی این تیم فرهاد مجیدی است. مربی جوانی که سابقه حضور در استقلال را دارد و در انتهای فصل گذشته در چند بازی سرمربی استقلال بود که نتایج خوبی را کسب کرد. وی در تیم ملی امید هنوز با حریف خوبی دست و پنجه نرم نکرده است، اما شب گذشته (جمعه) رو در روی امید‌های ازبکستان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.


بیشتر بخوانید: ضعف تیم ملی فوتبال امید در قلب خط دفاع/ مجیدی به دنبال بازیکنان جدید


او در امر مربیگری هرچند کم تجربه است، اما مسئولان فدراسیون فوتبال امیدوار هستند تا با هدایت او به المپیک ۲۰۲۰ برسند.

امید نمازی دیگر عضو کادرفنی است. او سابقه مربیگری در آمریکا، مربیگری تیم ملی بزرگسالان ایران و سرمربیگری ذوب آهن را عهده دار بوده است که به دلیل مشکل با کی روش از تیم جدا شد و همچنین در ذوب آهن نتوانست نتایج خوبی بدست آورد. او برخلاف مجیدی، با تجربه است، اما کارنامه خوبی در اختیار ندارد.

فرشاد ماجدی جوان هم که در زمان حضور کرانچار به عنوان مربی در تیم امید حضور داشت، در کادرفنی مجیدی هم حضور دارد و در بحث فوتبال پایه، مربی با تجربه‌ای محسوب می‌شود. او برادر میرشاد ماجدی، رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال نیز است.

بهزاد نوشادی، مربی بدنساز یوز‌های جوان است. او که از مربیان فوتبال ایران محسوب می‌شود، پیش از این و به عنوان مربی بدنساز در کنار مربیانی همچون مجید جلالی (سایپا)، یحیی گل محمدی (نفت تهران و ذوب آهن)، علی کریمی (نفت تهران و سپیدرود رشت) و … به کار پرداخت و ابتدا به عنوان مربی تستی در تیم امید حضور یافت، اما سپس حضورش قطعی شد.


بیشتر بخوانید: نمازی به اردوی تیم ملی فوتبال امید در تاشکند ملحق شد


محمد حبیبی هم که در انزلی متولد، پیش از حضور در تیم امید، مربی تیم ملی نوجوانان بود، با تصمیم مجیدی و استیلی به عنوان مربی دروازه بان‌ها انتخاب شد تا فعالیتش را آغاز کند.

به هرحال باید دید تیم امید با این نفرات و همچنین حمید استیلی که به عنوان مدیر فعالیت می‌کند، آیا می‌تواند به المپیک برسد یا خیر؟

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال امید ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار